Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google ar putea schimba fata advertisingului online

Tags: google, advertising online, reclame, marketing

O strategie de promovare aplicata de Google ar putea schimba fata advertisingului pentru totdeauna.‭ ‬Potrivit agentiei de stiri Bloomberg,‭ ‬Google incearca in prezent sa faca promovarea pe Internet sa semene ceva mai mult cu un cotidian tiparit.
Motorul de cautare lucreaza cu nume precum Best Buy sau Macy's si incearca sa includa in online reclame similare inserturilor din ziare.‭ ‬Nick Fox,‭ ‬vicepresedintele departamentului de management de produs din cadrul Google,‭ ‬a declarat intr-un interviu ca astfel de companii incearca in prezent sa inteleaga cum poate reclama printata sa isi gaseasca locul in era digitala.‭ ‬In concret,‭ ‬aceste companii vor sa inteleaga cum ii pot aduce pe vizitatorii din online in magazinele reale.‭ ‬Iar aceasta noua metoda de promovare,‭ ‬potrivit acestuia,‭ ‬reprezinta chiar raspunsul problemei de mai sus.‭ 
 
Cel mai mare motor de cautare din lume incearca sa gaseasca noi metode prin care gigantii din retail sa aduca venituri si in online.‭ ‬De asemenea,‭ ‬promovarea aferenta cautarilor isi modifica structura din ce in ce mai mult si se axeaza treptat pe includerea unui numar mai mare de elemente vizuale‭ (‬inclusiv clipuri video si imagini ale produselor‭)‬,‭ ‬pe langa inserturile de text din trecut.‭ ‬Peste o treime din rezultatele afisate de Google sunt deja listate in noul format,‭ ‬in crestere fata de procentul de‭ ‬25%‭ ‬de astfel de formate afisate la inceputul anului.‭ 
 
Serviciul va lista promotiile existente in functie de cuvintele-cheie introduse de utilizatori si de locatia acestora.‭ ‬Potrivit unui raport recent,‭ ‬Google va reusi sa acopere anul acesta‭ ‬76%‭ ‬din piata americana a reclamelor afisate la cautare.
 
Un alt aspect al formatului adus de Google va oferi utilizatorului mai mult de o singura optiune de clic.‭ ‬Astfel,‭ ‬link-urile pot trimite catre diferite produse din cadrul aceleiasi companii.‭ ‬Aceasta abordare duce la o crestere a ratelor de accesare prin click de la‭ ‬15%‭ ‬la mai mult de‭ ‬50%,‭ ‬in functie de numarul de link-uri extra incluse in reclama.‭ ‬De regula,‭ ‬Google incaseaza bani ori de cate ori un utilizator da click pe aceste inserturi.‭ 
 
Chiar daca incearca sa reproduca publicitatea din traditionalul format tiparit,‭ ‬Google nu ignora mijloacele media actuale.‭ ‬Pentru a-si face cunoscut noul format,‭ ‬Google deruleaza o campanie de marketing care va include ambele tipuri de reclama:‭ ‬online si tiparita.
 
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0