Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google: Intrebarile pe care le puneam la interviuri au fost inutile

Tags: marketing, google, intrebari interviu google, angajati google

Google este celebru pentru ca isi intervieva candidatii cu probleme de perspicacitate gen "Cat ai cere pentru a spala toate geamurile din Seattle" sau "De ce exista gurile de canal?". Compania admite, in sfarsit, ca toate intrebarile astea sunt inutile, scrie Business Insider.
Pe langa eliminarea intrebarilor de acest tip, Google o lasa mai moale si cu cerintele privind studiile. Notele mari la testele de absolvire sunt importante daca tocmai ai ieist din scoala, crede Laszlo Bock, senior VP la Google. In cazul candidatilor obisnuiti, compania nu mai cere foaia matricola.
 
Care este acum tactica de angajare a Google? Foloseste interviuri „comportamentale”, intreband candidatul cum ar reactiona in diverse situatii. Nu se mai pune accentul pe intrebari ipotetice. 
 
Partea interesanta a acestor interviuri este ca, atunci cand ii ceri cuiva sa vorbeasca din experienta proprie, obtii doua tipuri de informatii: vezi cum a interactionat intr-o situatie reala asemanatoare celei pe care o propui tu si obtii si date „meta” despre, de exemplu, valorile candidatului sau ce considera acesta ca este greu sau usor.

De-a lungul timpului, numarul persoanelor care nu au studii superioare si au fost totusi angajate la Google a crescut, Bock spunand, intr-un inetrviu pentru The New York Times, ca au unele echipe in care persoanele cu studii medii fomeaza pana la 14% din membri.
 
Motivul: mediul academic este un spatiu artificial in care oamenii sunt invatati sa aiba sucecs numai in conditii specifice.
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0