Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google s-a trezit cu anunturile publicitare blocate. Cine si de ce a facut-o?

Tags: google, anunturi publicitare, blocare reclame google, operator telefom free, reclame online

Succesul iti aduce bani, iar amandoua la un loc dusmani. Activitatea publicitara intensa si foarte banoasa a gigantului Google a atras atentia unei companii franceze care si-a pus in cap sa blocheze reclamele online.
Operatorul telecom Free, detinut de grupul Iliad, a initiat o masura menita sa puna capat anunturilor publicitare in mediul online. Gratie unei aplicatii speciale compania blocheaza publicitatea online pentru cei peste 5 milioane de abonati ai sai, scrie Le Figaro, citat de Ziarul Financiar.

Astfel, clienti Free care vor naviga pe internet de pe calculatoarele personale sau pe de tablete nu vor mai putea viziona pe site-urile pe care le acceseaza niciun fel de anunt publicitar.

Masura este menita sa determine Google si pe competitorii sai sa plateasca pentru utilizarea retelelor sale. Si asta pentru ca operatorii sunt nevoiti sa investeasca constant in infrastructura si in redimensionarea retelelor ca urmare a traficului online tot mai intens, trafic ce creste in buna masura si din cauza volumului imens de date trimis de creatorii de reclame online.

Guvernul francez nu sustine insa decizia operatorului Free si a trimis deja companiei un ordin prin care ii solicita sa inceteze blocarea publicitatii online.

„Un furnizor de internet nu poate implementa in mod unilateral o astfel de masura. Publicitatea nu poate fi tratata diferit de alte tipuri de continut online”, a declarat ministrul economiei francez. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0