Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google vrea click-uri veritabile: Compania pregateste un nou format pentru reclamele online

Tags: click, google, google ad, reclame google, reclame online

In general, contorizarea si plata pentru publicitatea online se face in functie de numarul de click-uri pe ad-uri. Insa nu intotdeuna click-urile respective sunt si voite. Asa se face ca unei persoane cu degetele nu foarte subtiri ori foarte grabite i se poate intampla deseori sa apese in mod involuntar pe bannerele online atunci cand utilizeaza smartphone-uri si tablete. Si atunci unde mai este relevanta click-ului?
Google, unul dintre cei mai mari vanzatori de reclame mobile, a admis de curand ca aceasta este intr-adevar o problema, dezvaluind totodata ca lucreaza la un nou format de reclame care sa impiedice click-urile accidentale.

„Cele mai frecvente click-uri accidentale sunt cele de la marginea exterioara a reclamei, atunci cand utilizatorul incearca sa acceseze ori sa inspecteze un continut situat in apropierea reclamei”, spun cei de la Google.

Cu ajutorul noul format, pregatit de Google pentru a preveni astfel de inconveniente, atunci cand se da click pe maginea exterioara a reclamei, utilizatorii vor fi intrebati daca chiar au vrut sa dea click pe reclama respectiva.

Click-urile accidentale costituie o problema mult mai mare atunci cand este vorba de mobile decat de website-urile desktop. Potrivit unui studiu in materie, 22% dintre click-urile date pe reclamele mobile sunt accidentale.

Este de asteptat ca noile tipuri de ad-uri sa micsoreze rata de click a reclamelor online insa sa creasca rata de conversie din moment ce aceasta va proveni din click-uri legitime. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0