Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Granini: la produse noi, campanii noi

Tags: granini, arome noi, granini mere, granini lamai cu menta, reclama granini

Catre final de vara, Granini adauga portofoliului sau de bauturi necarbonate doua sortimente noi: Racoarea Fructelor din mere si Granini Racoarea Fructelor din lamai cu menta, ce se adreseaza consumatorilor deschisi catre nou si catre un stil de viata sanatos.
Cele doua arome sunt lansate pe piata romaneasca printr-o campanie integrata ce se va desfasura vreme de 6 saptamani, in lunile august si septembrie, promovarea realizandu-se sub platforma de comunicare deja celebra a brandului – „Fructele iubesc Granini”.
 
“Introducerea noilor sortimente Granini in categoria «still drinks» vine ca raspuns la interesul tot mai crescut al consumatorilor din Romania fata de posibilitatea de a alege bauturi necarbonatate, din suc de fruncte, dintr-o diversitate cat mai larga de arome. Marul si lamaia sunt fructe aflate in topul preferintelor romanilor, astfel ca am dezvoltat pentru ei un suc proaspat, delicios si incredibil de racoritor pentru zilele toride. Mai mult decat atat, Granini ofera o gama larga de arome de fructe, tocmai pentru a raspunde celor mai variate cerinte” spune Elena Maracine (Category Manager Soft Drinks).
 
Materiale publicitare ale noilor bauturi racoritoare prezinta consumatorilor romani experienta unica si atributele speciale la nivel olfactiv si gustativ ale produselor.


Campania de ATL cuprinde pe langa elementele radio, OOH, in store si online, doua spoturi TV realizate special pentru aceasta campanie de agentia Publicis. Clipurile prezinta odata cu cele doua arome si misterul gropitelor iconice de pe sticlele Granini. In plus, de data aceasta fructele nu se rezuma doar la a gusta din sucul lor favorit, ci isi propun sa impresioneze sticla de Granini si sa o cucereasca.

Campania TV este sustinuta de o serie de proiecte speciale ce vor fi derulate in Online si OOH.

Granini – Racoarea fructelor din lamai cu menta

 
Granini – Racoarea fructelor din mere
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0