Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Greseli in managementul brandului sau cum sa nu calci stramb

Tags: brand management, dezvoltare brand, afacere, clienti, produse, managementul brandului

Cand te gandesti la brandul preferat, sunt intotdeauna cateva trasaturi care iti vin imediat in minte. Fie ca vorbim de calitate sau de pret bun, de ambele intr-un raport echitabil sau fix de produsele de care ai tu nevoie, un brand iti va transmite intotdeauna anumite senzatii si anumite idei pe care ti le-ai format dupa ce ai testat produsele sau serviciile respective.

Exista destul de multe greseli pe care le putem face atunci cand ne ocupam de dezvoltarea unui brand. Din pacate, cele mai multe dintre acestea se produc in prima parte de viata a unei noi afaceri, exact atunci cand totul ar trebui sa fie impecabil si lipsit de incidente.

1. In primul rand, va trebui sa intuiesti asteptarile clientilor. Raportandu-te astfel la ceea ce asteapta ei de la brand, nu vei da gres si nu ii vei dezamagi. Este foarte usor pentru un cumparator sa fie nemultumit de noua achizitie atunci cand aceasta nu indeplineste promisiunea facuta de producator. Iar in vanzari, de cele mai multe ori, un client pierdut e un client pierdut!

2. Cea de-a doua greseala tine mai degraba de gestionarea defectuoasa a timpului si a modului in care desfasuram activitatile aferente brandului. Orice afacere implica o promovare constanta si eforturi continue. Relationarea cu clientii ar trebui sa se faca intr-un mod eficient care sa le demonstreze acestora ca ei sunt pe primul loc.

3. In cele din urma, brandul se reduce la oamenii care il compun si care trebuie sa creada in ceea ce fac. Este foarte usor sa angajezi pe cineva pentru ca multi oameni isi doresc un loc de munca. Nu este insa la fel de usor sa gasesti persoana care sa fie devotata muncii pe care ar urma sa o depuna. Mai departe, oamenii pe care i-ai angajat trebuie sa fie in permanenta cei mai buni in interiorul afacerii tale. In concret, va trebui sa te asiguri ca acestia sunt mereu pregatiti si ca brandul nu are de suferit din cauza angajatilor.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0