Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Grupul Tiriac isi dezvaluie noua identitate de business

Tags: tiriac, rebranding, blazonul tiriac, tiriac auto, ion tiriac

Uneori, companiile simt nevoia sa dea un refresh brandului propriu, sa-si actualizeze valorile si imaginea in functie de un nou context sau de propriul avans pe piata. Rebrandingul le da astfel posibilitea de a se prezenta in fata lumii intr-o lumina diferita, mai proaspata si mai atractiva. Aceasta a fost si dorinta Grupului Tiriac, care tocmai a finalizat procesul de rebranding demarat in urma cu cateva luni.
Astazi, concernul condus de Ion Tiriac a venit in fata publicului cu o noua imagine si o noua abordare de business, una ce aseaza in centrul atentiei organizatiei clientul, indiferent de linia de business vizata (auto, imobiliare, leasing, servicii financiare sau transport aerian).
"Prin actualul proces de rebranding, implementam o noua abordare de piata, mai actuala, mai dinamica si mai orientata catre client si nevoile acestuia. Am convingerea ca acest demers va aduce organizatiei si membrilor ei beneficii de imagine si comerciale care vor contribui in continuare la dezvoltarea afacerilor noastre si la reconfirmarea Grupului Tiriac drept unul dintre cei mai puternici actori comerciali din Romania", a declarat Ion Alexandru Tiriac.
Cel mai important element din cadrul procesului de rebranding este insa Blazonul Tiriac, care reuneste la nivel de simboluri, cromatica si constructie principalele valori ale companiei: integritatea si puterea (leul); munca organizata si disciplina (albina); viziunea (steua); stabilitatea, protectia si dorinta de inaltare (turnul); continuitatea in business (dublul T).
"Practic, blazonul simbolizeaza succesul unui business creat prin munca si integritate, in jurul numelui Tiriac. Grupul va continua sa-si construiasca strategia pe aceeasi directie, prin viziune si stabilitate", se arata in comunicatul companiei.
Proiectul de rebranding a fost realizat de compania BrandTailors.  
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0