Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Heineken are o noua identitate vizuala. Inclusiv in Romania

Tags: heineken, brand, identitate vizuala, logo nou, heineken romania

Cand brandul este insufletit de o noua energie, e vremea unei schimbari de „look”. Nu neaprat drastica ori completa, insa cat se poate de reprezentativa. Cam asa cum a facut si Heineken.
Compania a adoptat o noua identitate vizuala care este formata dintr-un logo cu numele HEINEKEN scris cu majuscule si completat de o stea rosie. Acesta este simbolul spiritului si energiei celor peste 70.000 de angajati ai companiei din intreaga lume, reflectand evolutia si succesul companiei la nivel international.
Modificarea va surveni inclusiv la nivelul Heineken Romania, care se aliniaza astfel standardelor internationale ale grupului. Logo-ul va aparea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul www.heinekenromania.ro, pe insemnele din punctele de lucru si din fabricile Heineken din Romania. Designul acestuia face insa distinctia dintre logo-ul companiei si logo-ul marcii de bere Heineken®, care ramane neschimbat.

„Heineken s-a extins si s-a schimbat foarte mult in ultimii 10 ani, atat la nivel global, cat si local. Suntem mandri ca facem parte dintr-o companie globala care a devenit mai vizibila, mai internationala, mai diversa si in acelasi timp, mai unita. Echipa Heineken din Romania si echipele din toata lumea impartasesc acelasi spirit, aceeasi pasiune, prin urmare, cu totii imbratisam noua Identitate Vizuala, care ne defineste ca fiind One HEINEKEN”, spune Andrew Quayle, CFO HEINEKEN in Romania.

Noul element de identitate al brandului a fost creat pornind de la istoria companiei si reflecta modul in care numele companiei a fost scris la origine, cand Heineken a fost infiintata in 1864. Numele marcii si steaua de culoare rosie formeaza o imagine vie ce reflecta deopotriva optimismul si increderea in viitor.
Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si ocupa locul 3 in lume in ceea ce priveste volumele. Sub cupola Heineken Romania se afla branduri precum: Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Golden Brau, Schlossgold, Gambrinus sau Harghita.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016