Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Heineken si valiza misterioasa din fata sediului BNR

Tags: heineken, valiza misteriosa, centrul vechi, daniel craig, james bond, crack the case

Heineken continua in Romania seria activarilor inedite din campania "Crack the case", ce precede cea de-a 23-a aventura Bond, SKYFALL, in care Daniel Craig il portretizeaza pe agentul 007 pentru prima oara intr-un spot Heineken.
Comunicarea TV si digitala a fost lansata in Romania pe 21 septembrie si a continuat in mediul offline printr-un teaser inedit in Centrul Vechi din Bucuresti, in prima saptamana a lunii octombrie.

 

Astfel, pentru a starni curiozitatea trecatorilor, o valiza misterioasa a fost strategic plasata in fata sediului BNR, activarea neconventionala invitandu-i pe consumatori sa rezolve cazul, intr-o competitie menita sa le puna la incercare priceperea si sa le testeze calitatile de agenti secreti.

 

Consumatorii au misiunea de a cauta cinci locatii, unde vor fi supusi unor probe speciale, in urma carora vor primi indicii si harti care ii vor indruma spre urmatoarele provocari. Dupa ce isi vor dovedi priceperea construind castele din carti de joc, jocuri de domino sau dezamorsand bombe, curajosii vor intra in posesia unui cod cu care isi vor incerca norocul pentru a deschide valiza misterioasa.
 
Momentul in care misterul se va elucida si consumatorii vor incerca sa deschida valiza este programat pentru data de 18 octombrie, cand fiecare dintre participantii are sansa de a deveni erou si de a castiga marele premiu.
 
In Romania, campania ”Crack the case” presupune, pe langa aceasta activare pentru consumatori si activari digitale. In cadrul aplicatiei de Facebook, utilizatorii sunt incurajati sa reia calatoria lui Daniel Craig din noul spot Heineken, pentru a gasi valizele ascunse in tren. Dupa descoperirea lor, utilizatorii vor primi doua coduri care le vor permite sa deschida ultima valiza aflata in mainile lui Severine.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0