Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Hello Kitty, imbratisata de staturile pop occidentale pentru a creste vanzarile in.... Japonia

Tags: marketing, lady gaga, hello kitt, japonia

La sfarsitul lunii noiembrie, Lady Gaga a facut o vizita la un studio TV de muzica din Japonia cu o peruca cu coafura in forma de funda si ochi inspirati de personajele anime pictati pe pleoape. Ca parte a campaneii de promovare a noului sau albu, Artpop, vedeta a imbratisat si o papusa Hello Kitty inspirata de nimeni alta decat de Lady Gaga.
Ceva pare in neregula in aceasta intalnire: mama monstrilor se intalneste cu o papusa? Numai ca, in Japonia, dragalasenia vinde. 
 
Asa ca Lady Gaga, Avril lavigne, Katy perry, Nicki Minaj, Mariah Carey si Lisa Loeb toate cred ca un pic de stralucire jucausa poate sa le aduca multe puncte pe piata muzicala nipona de 4,3 miliarde de dolari. S-au imbracat deci ca felina cu chipul rotund, si-au declarat dragostea fata de ea in interviuri, i-au folosit numele in versuri.
 
In Japonia, unde personajele de desene animate vand tot felul de produse si servicii, de la companii aeriene la echipament muzical, nu este nimic ciudat ca o vedeta din lumea muzicii sa poarte o funda roz.
 
Creata in 1974, cea-fara-de-gura este un personaj al culturii pop care a ramas relevant de-a lungul mai multor generatii. Asa se face ca Shintaro Tsuji, parintele corporatiei Kitty, este unul dintre cei mai bogati oameni din Japonia, cu o avere personala de aproximativ 1 miliard de dolari. Iar cresterea a fost cat se poate de organica, datorita adoratiei din partea lumii muzicii pop.
 
Artistele care se imbratiseaza cu papusa se dovedesc niste femei de afaceri redutabile. Pentru ca, desi Japonia are o populatie egala cu numai 40% din SUA, este piata muzicala numarul doi in lume, imdeiat dupa SUA. Iubitorii niponi de muzica platesc 30 de dolari pentru un CD proaspat lansat, fata de cei 18 dolari platiti de americani. 
 
Este greu de cuantificat cat de mult le-a crescut talentelor occidentale audienta japoneza datorita lui Hello Kitty. Perry, Lady Gaga si Lavigne si-au castigat o mare doza de popularitate suplimentara in aceasta tara si au crescut si in totpul Billboard, tocmai fiindca au promovat moda kawaii. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0