Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Hitler, Stalin si Saddam: 3 dictatori intr-o singura campanie

Tags: hitler, stalin, saddam, reclame, print, publicis, campanie

Desi incontestabil de celebri, nu e chiar obisnuit ca trei dintre cei mai cunoscuti dictatori ai lumii sa fie folositi pe post de endorseri. Si totusi, agentia Publicis a decis sa apeleze la Hitler, Stalin si Saddam pentru o cauza nobila.
Centrul de Consultanta pentru Victimele Rutiere (CCVR) cu sprijinul Publicis a organizat de curand prima editie a Conventiei Nationale pentru Siguranta Rutiera, eveniment care s-a dorit a fi o platforma de dezbatere pentru implementarea Strategiei nationale de siguranta rutiera.

Mai mult, reuniunea si-a dorit sa aduca pe agenda publica Ziua Mondiala de Comemorare a Victimelor Rutiere, marcata anul acesta pe data de 18 noiembrie.

In pregatirea evenimentului, Publicis a realizat o campanie menita a-i constientiza pe soferi ca victimele imprudentei lor sunt, de cele mai multe ori, oameni nevinovati.

“Ideea campaniei este simpla: in cazul unui accident rutier soldat cu victime, nu vei avea nicio scuza. Si, in niciun caz, scuza ca ai fi salvat lumea de un ticalos. In final, un om nevinovat va fi lovit. Aceasta va fi cea mai grea pedeapsa a unui sofer care nu conduce preventiv”, spune Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis). 



Asa s-au nascut cele trei printuri de senzatie, avandu-i ca protagonisti pe Hitler, Stalin si Saddam.

“Avem de-a face cu un caz social cu multe carari batatorite. Era nevoie de un mesaj surprinzator, care sa atraga atentia, altfel te pierzi in peisaj. Oricat de socante ar fi vizualurile, vorbim totusi de personaje istorice. Astfel, oamenii vor intelege mai usor metafora si conventia publicitara”, adauga Silviu Nedelschi.



Campania a devenit virala aproape instantaneu, depasind, in doar primele 48 de ore din momentul postarii vizualurilor pe pagina de Facebook a adsoftheworld, numarul 1.000 de like-uri si 4.000 de share-uri.



De asemenea, pe 9gag- Romanian Campaign for Safe Driving, cele trei vizualuri (”Hitler”, “Stalin” si “Saddam”) se bucura de aproape 10.000 de like-uri si de peste 9.000 de share-uri. 

Desfasurata in mediile print si online, campania a inceput la jumatatea acestei luni si va dura pana la inceputul lunii decembrie.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0