Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

HTC are nevoie disperata de un supererou

Tags: marketing, htc, htc one, reclama, robert downey junior

HTC nu a dus-o prea bine in ultima vreme, avand rezultate dezastruoase in ultimul trimestru, in ciuda recenziilor favorabile pentru smartphone-ul sau cap de linie, HTC One. Este deci logic sa fie in cautare de un supererou pentru a fi salvat.
Robert Downey Jr., cunoscut pentru rolul sau din omul de Fier, a semnat un contract de 12 milioane de dolari pentru a aparea, anul acesta, intr-o campanie publicitara a companiei.
 
Dar pentru care HTC, se intreaba jurnalistii de la mashable.com. In reclama pe care au vazut acestia (clipul nu este inca online, el va fi lansat in zilele urmatoare, pe TV si online), Downey injecteaza energie – si ambiguitate, am putea adauga – in brand, explorand produse cu acest nume. Exista in clip si doi troli cu parul verde (vezi poza jos) care enunta cuvintele „In cinstea schimbarii”
 
De ce a fost ales Robert Downey Jr va intrebati. „Este cunoscut ca fiind un personaj rebel”, a declarat Tom Harlin, director de relatii publice pentru cele doua Americi. „Are o abordare diferita fata de Hollywood, asa cum avem noi fata de tehnologia de consum”.
 
Reclama este foarte ciudatica si privitorii o vor iubi sau o vor detesta de la prima degustare. 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0