Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

IAA: Noua lege a audiovizualului va arunca in aer piata de publicitate

Tags: iaa, legea audiovizualului, impact legea audiovizualului, asociatia iaa, pierderi publicitate

Piata locala de publicitate va pierde 40 milioane de euro din cauza modificarii legii audiovizualului, sunt de parere membrii International Advertising Association (IAA), una dintre cele mai importante asociatii de marketing si comunicare din Romania.
Un numar record de agentii, clienti si televiziuni au luat parte la dezbaterea organizata de IAA privind intentia Guvernului de modificare a legii audiovizualului, concluzia generala fiind aceea ca restrangerea libertatii comerciale a agentiilor prin eliminarea lor din tranzactiile de publicitate va avea un impact dezastruos asupra industriei. Astfel, pierderile pietei de publicitate TV sunt estimate la 20%, ceea ce inseamna nu mai putin de 40 de milioane de euro, iar asta pe fondul unei descresteri accentuate a pietei in ultimii ani.
 
„Este o greseala sa se creada ca vreunul din segmentele pietei: clienti, agentii sau televiziuni vor profita de pe urma acestei ordonante. Toata lumea va pierde masiv. Agentiile de publicitate nu sunt doar simpli intermediari in tranzactiile de publicitate, ei nu sunt ‘baietii destepti’ ai publicitatii pentru a fi eliminati, ci aduc valoare adaugata in piata, asigurand pentru televiziuni si clienti predictibilitate, echilibrul cererii si ofertei, planificari strategice optime si redistribuiri a publicitatii retrase de clienti”, sunt de parere membrii IAA.

Concluziile generale ale analizei de impact a modificarii legii audiovizualului propuse de Guvern au fost prezentate si la CNA, careia i s-a solicitat sa avizeze negativ proiectul de ordonanta. In plus, studiul detaliat va fi transmis tuturor factorilor politici, precum si asociatiilor de afaceri nationale si europene.



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0