Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Iata primii 4 pasi in construirea oricarui brand

Tags: brand, clienti, fidelizare, branding, produs

Nu exista o reteta a succesului in afaceri. Exista insa reguli, exista multa munca, exista puterea de a merge mai departe si increderea ca vei reusi. Si mai exista si niste abilitati pe care, daca nu le avem deja, va trebui sa le dobandim. Una dintre acestea este rabdarea.
Nu-i intotdeauna usor sa avem rabdare, dar e usor sa intelegem ca succesul nu vine peste noapte. Exista lucruri pe care va trebui sa le facem ca sa avem un nume si sa ne bucuram de sprijin din partea celor care se ataseaza de ceea ce incercam sa transformam in realitate.

Imaginea brandului creeaza unele asteptari. Defineste ceea ce esti, modul in care functionezi si cum te diferentiezi de competitie. Imaginea brandului este promisiunea in sine si reprezinta o promisiune care trebuie tinuta.  

Iata patru pasi simpli pe care trebuie sa ii urmam atunci cand construim un brand:

1. Identifica argumentele brandului.

Promisiunea brandului devine irelevanta in situatia in care clientii nu cred in ea. Tocmai de aceea, aceasta trebuie sustinuta de niste factori care sa ii faca pe acestia sa creada, iar astfel de argumente pot consta in calitati clare ale produsului pe care il oferi.

2. Gaseste punctele de contact cu brandul.

Clientii tai intra in contact cu brandul prin diferite cai, fie ca vorbim de produs in sine, de efectuarea unei comenzi sau de serviciul de relatii cu clientii. Trebuie sa te asiguri ca toate aceste aspecte se prezinta impecabil si nu se abat de la imaginea brandului.

3. Identifica punctele cheie ale produsului.

Orice produs are calitati care primeaza. Va trebui sa gasim aceste atribute care atrag atentia clientilor. Ne vom putea canaliza astfel eforturile catre acele caracteristici esentiale pentru a accentua tocmai punctele cele mai importante pentru consumatori.

4. Creeaza experienta perfecta.

Modul in care clientii traiesc experienta brandului este unul de importanta majora deoarece de acest lucru depinde, de regula, construirea unei relatii de fidelizare brand-client. Exista oameni care au un brand preferat tocmai pentru ca ofera servicii pe care branduri din acelasi domeniu nu le ofera. Gaseste acele elemente care sa raspunda unor asteptari mai mari decat cele imaginate de clienti.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016