Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Identifica obiectivele brandului

Tags: brand, obiective, organizare, definirea brandului, promovare

Managementul brandului are la baza o definitie clara a targetului si a obiectivelor pe care ni le propunem. Ne folosim astfel de o serie de intrebari pentru ca, nu-i asa, totul se rezuma la a pune intrebarea corecta pentru a obtine raspunsul dorit.
Brandul are la baza profilul companiei, imaginea, valorile si orice alte trasaturi conexe. Impresia pe care acesta o creeaza sau cuvintele pe care oamenii le folosesc pentru a descrie altora compania fac parte din aceasta fundatie.

Un brand puternic exercita o influenta mai mare asupra pietei si convinge mai usor clientii sa cumpere. Compania se poate transforma astfel intr-un lider si nu intr-un brand care urmeaza tendintele.


Pentru a identifica obiectivele brandului, vom avea in vedere urmatoarele intrebari:

Ce vrei ca brandul tau sa realizeze pentru companie?
Ce vrei ca ceilalti sa cunoasca si sa spuna despre produsele si serviciile tale?

Cateva obiective specifice pot consta in:

- sa primesti un anumit premiu in domeniu
- sa finalizezi mai multe proiecte
- sa castigi un numar de clienti pana la momentul X sau intr-un interval de timp determinat
- sa-ti pozitionezi brandul ca lider pe piata in urmatoarele cinci luni.

Pe masura ce definesti acest obiective prin etape mai mici, vei descoperi ca este mai usor sa descrii un plan de actiune pentru a atinge obiectivele mai mari. Vei trasa astfel o harta care te va ajuta sa ajungi acolo unde iti doresti. De exemplu, daca ne referim la ultimul obiectiv care viza pozitionarea in primele locuri pe piata, am putea avea in vedere urmatoarele etape:

- am putea promova brandul prin intermediul diferitelor conferinte la care ar participa speakeri ai companiei noastre;

- am organiza ateliere sau conferinte in cadrul companiei;

- am putea publica articole de specialitate in diferite reviste sau online.

In momentul in care am identificat aceste obiective, putem sa trecem la strategia de branding prin a decide cand sa efectuam toate aceste etape necesare indeplinirii obiectivelor majore.

In continuare, facem o lista cu fiecare obiectiv pe care il vom imparti si mai mult prin etape care pot fi indeplinite in perioada imediat urmatoare si care ne pot duce cu un pas mai aproape de implinirea scopului final. Vom face, tot pentru mai multa eficienta, si un calendar pentru toate aceste etape si obiective.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0