Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Identitatea brandului versus imaginea brandului

Tags: imagine brand, identitate brand, companie, produse

In momentul in care identifici corect diferentele dintre identitatea de brand si imaginea unui brand, vei putea sa pozitionezi si sa percepi mult mai bine locul in care se situeaza compania pe piata si modul in care este aceasta perceputa de clienti.




Trebuie sa ne amintim astfel ca identitatea se creeaza dinspre companii prin mesajul si valorile pe care aceasta alege sa le transmita. "Cine suntem si ce vrem sa transmitem?" ar trebui astfel sa fie factorul care sa determine raspunsul corect.

Raspunsul pe care il dam tine insa de strategie si pozitioneaza compania in contextul competitiv. Este promisiunea pe care o facem cumparatorilor si inseamna, in acelasi timp, ceea ce ne imaginam ca o sa reprezentam in viziunea clientilor chiar si peste zece ani. Este, daca vreti, punctul central al unei mentalitati de care nu avem voie sa ne dezicem ulterior.

Imaginea unui brand vine din directia pietei si este reprezentata de modul in care consumatorii percep un brand. Se refera astfel la viziunea "celorlalti" si difera de identitatea brandului.

Prin comparatie cu identitatea brandului care este activa, imaginea unui brand este pasiva si se traduce prin ceea ce un brand a ajuns sa insemne in perceptia consumatorului. Mai mult decat atat, imaginea brandului priveste astfel spre trecut tocmai pentru ca se bazeaza pe un istoric al actiunilor brandului si al produselor lansate pe piata. Rezultatul acestui istoric pana in punctul prezent reprezinta tocmai imaginea brandului.


Trebuie sa stim ca identitatea brandului si modul in care directionam valorile companiei influenteaza imaginea brandului. Acestea nu se influenteaza insa in mod reciproc, singurele actiuni determinante ulterior fiind doar cele care vin dinspre identitatea brandului, acestea fiind singurele care pot modifica modul in care este perceputa compania.
 

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.08 din 5 - 6 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016