Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Iluzie in lumea designului. Uite inghetata, nu-i inghetata!

Tags: dodoni, 2yolk, design, ambalaj, concept

In mod cert, o sa-mi lase gura apa daca vad pe cineva mancand ciocolata in fata mea. Orice fel de ciocolata, fie ca vorbim de bomboane de ciocolata, tablete de ciocolata, briose cu topping de ciocolata.
Sper ca pana in acest punct vi s-a facut si voua pofta. Insa cand cineva mananca inghetata, lucrurile stau cu totul altfel si desi e tot un dulce la care poftim mai mereu, reactia nu-i nici pe departe una asemanatoare.

Noul ambalaj creat de 2yolk Branding and Design pentru inghetata Dodoni pare sa ii lecuiasca insa pe cei ca mine si sa-i imbie intr-un mod eficient.

Cum au reusit designerii sa pacaleasca simturile oricarui cumparator care inca mai avea dubii daca sa cumpere sau nu inghetata?

Initial am spune ca printr-o metoda foarte simpla, insa nu multi dintre cei care au avut aceasta idee ca punct de pornire au reusit sa o duca la capat printr-un design realizat impecabil, ca in cazul de fata.

2yolk Branding and Design a creat un nou ambalaj pentru inghetata Dodoni cu un capac aparent invizibil. Senzatia ca fiecare cutie de ingheatata este descoperita e una foarte puternica si mai ca esti tentat sa infigi lingura direct in cutia de inghetata apetisanta prin toate acele valuri de diferite arome.

Deoarece aceasta inghetata are la baza lapte proaspat, gustul este unul cat se poate de cremos, iar textura nu are fulgi de gheata asa cum se intampla in multe cazuri. Pornind de la acest element - punct forte al brandului - a fost  conceput un design care sa transmita aceasta senzatie de gust cremos de lapte.

Ambalajele de mai jos realizate de companie vorbesc de la sine:





Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0