Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In cautarea suprematiei web: Disney si YouTube isi dau mana pentru a cuceri inima publicului

Tags: disney, youtube, parteneriat, brand, continut video

Doua mari companii media mizeaza una pe alta pentru a dobandi suprematia web. Walt Disney si YouTube vor incheia un parteneriat menit sa le faciliteze calea catre atentia si inima publicului tanar.
Disney Interactive Media si YouTube, o divizie of Google, sunt gata sa investeasca intre 10 si 15 milioane de dolari in realizarea unei serii video originale. Aceasta va fi produsa de Disney si distribuita pe YouTube si pe website-ul companiei.
Dar sensul aceastei aliante trece dincolo de simpla promovare a celor doua branduri. In fapt, vine sa compenseze slabiciunile fiecaruia in parte, scrie The New York Times.
Disney, care in prezent lucreaza la optimizarea website-ului propriu, este ingrijorat de faptul ca brandul sau nu este suficient de puternic pentru a atrage copiii aflati in cautare de continut video atractiv. Asa incat a decis sa apeleze la YouTube, care a cucerit deja atentia tinerilor, facandu-l parte integranta a site-ului sau.
„Este imperios necesar sa mergi acolo unde este publicul tau. De aceea, Disney va aduce povestile sale mai aproape de fanii, folosind o platforma de comunicare care le este draga si familiara”, explica reprezentantii companiei.
Cum Disney nu sta prea bine la capitolul cifre, aceasta pare a fi o decizie inteleapta. In ultimele patru trimestre, compania a pierdut peste 300 milioane de dolari. Conducerea Disney era practic nevoita sa creeze continut video care sa fie transformat rapid in bani. De asemenea, traficul inregistrat pe website-ul companiei a scazut extrem de mult, de la 17.9 milioane de vizitatori unici in luna iunie la 12.7 milioane in septembrie.
De cealalta parte, YouTube spera sa profite de pe urma popularitatii brandului Disney. In acest sens, YouTube mizeaza mai ales pe credibilitatea de care se bucura acesta in randul parintilor, care nu sunt deloc incantati de faptul ca cei mici au acces la tot felul de videoclipuri nepotrivite pentru varsta lor. Totodata, continutul video de calitate il va transforma intr-un concurent redutabil pentru furnizorii de televiziune prin cablu.
Prima creatie a Disney care va face parte din seria de productii web are la baza o aplicatie celebra, „Where’s My Water?”, avand ca personaj principal un aligator pe nume Swampy. Obiectivul companiei este de a realiza opt serii video ce vor fi distribuite prin intermediul YouTube.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0