Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In jurul lumii cu Beck's

Tags: becks, excursie in jurul lumii, campanie, calatorie

Ca sa iasa din randul campaniilor clasice, ce ofera drept premiu cate o excursie la Roma, Viena ori Paris, Beck's s-a gandit sa le daruiasca clientilor fideli ceva aparte: aventuri in jurul lumii.
Beck’s, berea germana numarul 1 in lume si prima in topul preferintelor publicului tanar din Romania (conform unui studiu GFK), a lansat pe 17 septembrie o noua campanie nationala.
 
Fiind el insusi nonconformist si aventurier, Beck’s isi invita toti consumatorii fideli sa descopere sub capacul sticlei sau sub cheita dozei, codul care le poate aduce unul din miile de premii puse la bataie in campanie, printre care si 3 vacante in jurul lumii.
 
“Noutatea absoluta o reprezinta premiul cel mare: o calatorie in jurul lumii pentru trei dintre castigatori. Calatoria va fi personalizata de fiecare castigator conform dorintelor si stilului de viata proprii. Astfel, fiecare dintre cei trei castigatori pot alege sa petreaca o vacanta in jurul lumii pe 3 continente, alaturi de cineva drag. Sunt trei orase din Europa de unde poate incepe aventura: Paris, Londra sau Amsterdam. Din aceste orase pot continua calatoria pe un continent diferit, ales chiar de catre castigatori. Cea de-a doua destinatie aleasa reprezinta si a doua poarta de explorare a lumii, de aici un nou drum li se deschide si pot continua aventura intr-un alt colt de lume. Acest premiu reprezinta intocmai spiritul Beck’s: inovator si dornic de aventura”, explica Marko Njavro (Marketing Director Bergenbier).

Astfel, daca vacanta va incepe la Paris, printr-o plimbare cu balonul deasupra orasului, va continua posibil in Singapore, printr-o cina la inaltime la Sky Dining si se va sfarsi tocmai la marginea lumii, in Peru, la Lima. De toate sunt 18 optiuni din care cei trei castigatori pot alege pentru a-si trai aventura.

Campania se va incheia pe 9 noiembrie si va fi comunicata pe toate canalele: tv, print, radio, online, mobile, POSM.

Comunicarea in mediul online va fi asigurata atata prin intermediul website-ului companiei, cat si printr-o aplicatia de mobil. Cu ajutorul acesteia, consumatorii pot afla exact mecanismul campaniei doar scanand codurile QR de pe ambalaje, dar pot sa si exploreze virtual toate destinatiile din vacantele propuse de Beck’s pentru a afla care li se potriveste cel mai bine.



 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0