Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In spoturile pentru H&M, Beyonce a impus reguli speciale pentru...

Tags: marketing, h&m., beyonce, coafuri

Daca va imaginati ca toate nuanta de par a lui Beyonce din noua campanie pentru H&M este doar o alegere estetica, va inselati. Conform unei surse apropiate echipei care a creat campania, citata de Business Insider, Beyonce nu lasa pe nimeni (nici pe cei care o platesc cu bani grei) sa-i decida coafurile.
Iar artista are o coafura speciala pentru fiecare reclama in parte. Fiecare dintre ele este rezultatul deciziei lui Beyonce, fara ca sponsorul sa aiba vreun cuvant de spus in aceasta privinta.
 
Din campania pentru imbracamintea de vara a retailerului suedez, au fost lansate, pana acum, doua reclame, „Beach Blues” si „Wer”, urmand sa apara alte doua, in cursul acestui an. Reclamele reprezinta, distinct, cate un element diferit: pamant, apa, vant si foc. Mai urmeaza sa apara vantul si focul.
 
Sursa citata de Business Insider spune ca nuanta de par aleasa este menita sa indice esenta fiecarui element si pentru a reflecta diversele fatade ale personajului Mrs. Carter (rolul asumat de Beyonce in ultima serie de concerte).
 
Un studiu recent al AceMetrix a aratat cum consumatorii se dau in vant dupa Beyonce blonda, nu bruneta. Doua din spoturile H&M o arata pe cantareata bruneta, asa ca poate H%M ar fi trebuit sa insiste un pic pe acaesta chestiune.
 
Mai jos aveti o alta reclama cu artista, una pentru un furnizor britanic de telecomunicatii, O2.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant