Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ingeniozitate publicitara: Napolact si-a invitat consumatorii sa mulga o tableta

Tags: napolact, tableta, muls vacuta, lapte din ardeal, senior interactive, activare napolact

Ca sa dea de inteles ca laptele sau e intr-adevar "de la natura", brandul Napolact si-a pus consumatorii sa mulga o vacuta. Ei, nu chiar una reala, ci mai degraba virtuala, insa ideea a avut succes la public.
Pornind de la nevoia cumparatorilor de a afla informatii despre produsul achizitionat, Senior Interactive a creat o activare in care consumatorii puteau testa laptele de la o vacuta mulsa chiar de ei.
 
Astfel, folosind touchscreen-ului unei tablete integrata intr-o cutie de lapte speciala, consumatorii au putut mulge o vacuta Napolact si au putut vedea procesul de strangere a laptelui. Tableta, odata inclinata, crea iluzia turnarii laptelui dintr-un recipient de lemn intr-un pahar, actiune sincronizata cu turnarea laptelui real din cutia in care era integrata tableta. Consumatorii au putut testa astfel laptele in magazine.

Activarea vine in completarea aplicatiei de Facebook "Lapte din Ardeal", dezvoltata tot de Senior Interactive, in cadrul careia utilizatorii puteau citi despre vacutele Napolact sau le puteau mulge online.

Ambele actiuni sunt componente ale campaniei de comunicare Napolact, care cuprinde spot TV si activari in-store create de Propaganda.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0