Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Inlatura pentru totdeauna capcanele din marketing

Tags: marketing, plan, pret, promovare, afacere, promotii, identitate brand

Exista numarati pasi gresiti pe care ii putem face atunci cand investim timp, bani si energie in marketing, dar sunt si nenumarate situatii si strategii care ne pot ajuta sa evitam capcanele si greselile pe care le-au intalnit altii inaintea noastra.
Daca uneori vrem sa invatam din experientele noastre, atunci cand un drum a fost deja pavat si noi vrem sa mergem pe acelasi, e bine sa nu ne mai dorim sa reinventam roata.


Iata doar cateva dintre strategiile pe care e bine sa le avem in vedere in marketing:

1. Construieste o identitate a brandului greu de confundat

Atunci cand reusesti sa gasesti un concept unic sau o abordare originala a unei idei deja folosite, reusesti nu doar sa fii vizibil pe o piata intesata de competitori, ci sa ramai mai usor in memoria potentialilor cumparatori si sa fii ulterior mult mai usor de identificat.

2. Creeaza o legatura stransa cu targetul tau

Cine vrea si cine doreste ce ai tu de oferit? Singurul raspuns gresit este "Toata lumea". Gaseste-ti publicul tinta si identifica acele elemente care te pot ajuta sa mentii o legatura stransa cu acestia. Afla ce ii defineste in concret, iar eforturile tale de marketing vor da roade.

3. Ofera promotii care sa-i atraga pe clienti ca un magnet.

Stim deja ca cea mai mare proportie de achizitii se bazeaza pe emotii. Daca stii cum isi doresc sa se simta clientii tai si daca reusesti sa ii faca sa isi imagineze in ce mod produsele tale le pot indeplini aceste nevoi, vei urca trepte numeroase in evolutia afacerii. Oamenii isi doresc sa afle ce castiga din toata afacerea, ce le aduce in concret un produs de-al tau.

4. Fa-ti un plan de marketing functionabil

Marketingul inglobeaza tot ce trebuie sa faci tu pentru a-ti face produsele mai vizibile si pentru a-i face pe clienti sa si le doreasca mai mult. Trebuie sa tii cont de pret, de produs, de distributie si de promovare. Vei transforma astfel orice afacere mica intr-un business de succes care isi cunoaste clientii si stie cum sa isi creasca vanzarile.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0