Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Istoria Apple in reclame

Tags: apple, reclame, spoturi apple, steve jobs

Reclamele Apple au evoluat odata cu inovatiile sale tehnologice. Si totusi, acestea din urma par sa le fi depasit. Prinvindu-le, am fi parca tentati sa spunem ca produsele create de Apple si-au facut practic singure reclama.
Huffington Post a realizat o retrospectiva a celor mai memorabile campanii publicitare din istoria companiei. Iata-le:
A is for Apple. O reclama print din 1977, inainte de lansarea produsului Apple Macintosh. Sloganul este simplist, departe de ceea ce avea sa devina cativa ani mai tarziu. Este practic o invitatie de a „descoperi computerul pentru acasa, pentru afaceri, pentru scoala, pentru tine”.  

Thomas Edison. O alta reclama print, de data asta din 1981, care prefigureaza celebrul slogan al Apple „Think Different”.

1984. Este spotul care a lansat Apple Macintoch Personal Computer. A fost creat de Ridley Scott si a rulat pe 22 ianuarie 1984, in timpul celebrului Super Bowl. Are 8 milioane de vizualizari pe YouTube.
Introducing Macintoch. Este o reclama printata tot din 1984, menita sa ilustreze modul in care functioneaza minunatia creata de Apple.

Lemmings. Difuzata in 1985, in cadrul Super Bowl, reclama este practic o continuare a spotului din 1985, care insa nu s-a bucurat de succesul precedentei. Aceasta a fost insotita de o campanie in media scrisa cu mesajul: „Daca mergi la toaleta in pauza meciului, o sa-ti para rau”.
The Computer For The Rest Of Us. Aceasta campanie de la sfarsitul anilor `80 a continuat sa construiasca brandul Apple, prezentand computerul personal ca pe un simbol al razvratirii impotriva nedreptatilor lumii.
Who Needs A Computer Anyway? O serie amuzanta de printuri din 1989, cu personaje create de Matt Groening, „parintele” figurilor animate din The Simpsons.

What's On Your Powerbook? Campania de la inceputul anilor `90 prezinta produsul Apple mizand pe contrast, exact cum va face cativa ani mai tarziu prin remarcabila serie „Get a Mac”.

Crazy Ones. Un clip foarte indragit din 1997, care a sustinut campania printata „Think Different”.  Mesajul este deopotriva fascinant si surprinzator: „Nebunii” sunt cei care schimba lumea.
Think Different. Campania a fost lansata pe 28 septembrie 1997 si contine o serie de fotografii cu oameni care au schimbat lumea: Albert Einstein, Bob Dylan, Martin Luther King, Jr., John Lennon, Martha Graham, Muhammad Ali, Alfred Hitchcock, Mahatma Gandhi, Jim Henson, Maria Callas sau Picasso.  

iMac Colors. Incepe nebunia de culori de la Apple, ilustrata sugestiv in aceasta reclama printata de la sfarsitul anilor `90.  

Switch. In 2002, Apple incepe ofensiva publicitara impotriva Microsoft. In aceasta reclama, oameni obisnuiti explica de ce prefera un Mac in defavoarea unui PC.
iPod Silhouette. Lansata in octombrie 2003, seria Silhouette a innebunit fanii Apple la fel ca si produsul in sine.
Get a Mac. Aceasta este prima reclama din seria „Get a Mac”, fiind difuzata in mai 2006. Face parte din ceea ce am putea numi razboiul publicitar cu Microsoft.
Thanks a Billion. Iata si iPhone-ul, cel care stie sa faca o groaza de lucruri. Printul este din 2009.

Get a Mac. Un alt spot din indragita serie comparativa. Acesta a fost difuzat in octombrie 2009.
FaceTime. In 2010, iPhone 4 aduce FaceTime, aplicatia de video chat care permite utilizatorilor sa impartaseasca zambete in timp real.
Crazy Ones – Steve Jobs. Aceasta versiune a celebrului spot „Crazy Ones” este insotita de chiar vocea fondatorului Apple. Si el un „nebun”.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016