Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ivan Misner, consultant de top in afaceri, pariaza pe branding pentru succesul in afaceri

Tags: management si marketing, ivan misner, branding, dezvoltarea afacerilor, marketing, cumparatori

Multi dintre cei care au ajutat nenumarate afaceri sa revina pe drumul cel bun si-au dat seama, din experienta, ce poate salva un business si ce functioneaza cel mai bine pe piata.

Unii dintre acestia sunt adeptii ideii ca succesul unei afaceri, precum si longevitatea acesteia, tin de branding si nu numai de suma strategiilor de marketing pe care le aplicam oricum pentru a ne dezvolta afacerea.

In prezent, multi experti sunt convinsi ca un brand poate supravietui la nesfarsit. Ivan Misner, fondatorul BNI (Business Networking International) pariaza tot pe branding pentru succesul in afaceri.

Amintind de faptul ca la inceputul carierei sale, cunostintele de marketing i-au fost completate cu adevarat de experienta propriu-zisa, acesta concluzioneaza marturisind ca numele unei afaceri este elementul salvator.

Pasionat de posibilitatea de a dezvolta afaceri, de a le revigora si de a le vedea continuand sa functioneze in timp ce urmeaza un trend ascendent, Ivan Misner poveste ca la inceputul carierei sale nu s-ar fi gandit vreodata ca o sa ajunga, 25 de ani mai tarziu, sa fie liderul uneia dintre cele mai mari retelele internationale de networking in afaceri.

Intrebat de catre un om de afaceri care ar fi cel mai mare pont de vanzare din marketing pe care l-ar putea impartasi, acesta a spus pe blogul sau ca cel mai mult conteaza sa iti construiesti brandul, indiferent ca e vorba de brandul companiei sau de brandul personal.

Astfel, recunoasterea numelor de catre oameni devine cea mai mare provocare, mai ales pentru companii. Nu toate situatiile sunt la fel deoarece afacerile sunt diferite, iar abilitatile oamenilor sunt cu atat mai variate.

Asa ca, in functie de trasaturile pe care le evidentiem, reusim sa dezvoltam si brandul. Nu este un proces usor deoarece suntem siliti tot timpul sa iesim in evidenta si sa fim astfel in lumina reflectoarelor.

Atunci cand devenim experti in domeniul nostru, oamenii incep sa ne urmareasca activitatea. Si cand sunt cu ochii pe noi, ne cresc sansele ca acestia sa devina cumparatori sau parteneri de afaceri.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0