Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ivatherm vorbeste despre frumusetea inacceptabila in prima sa campanie publicitara

Tags: ivatherm, campanie, frumusete, produse cosmetice

Mai toate reclamele la produse cosmetice ridica in slavi calitatile produselor, vorbind despre capacitatea lor de infrumusetare. Una dintre ele insa trece dincolo de superlativ spunandu-ne ca ofera o frumusete de-a dreptul inacceptabila.
Este cazul celei dintai campanii pentru brandul de cosmetice Ivatherm, semnata de Grey-G2 Romania. Campania ce a demarat luna aceasta cu un spot TV merge pe deviza "Cu Ivatherm esti atat de frumoasa incat trebuie sa-ti inventezi singura defecte".

"Nu e nevoie de specialisti in psihologia feminina ca sa observi cum, in fiecare bar, ceainarie sau restaurant, femeile incearca, prin diferite metode, sa-si afiseze atuurile si sa-si exercite farmecul asupra celorlalti. Doar ca, atunci cand fumusetea ta ajunge sa inhibe si sa complexeze, trebuie sa-ti regandesti pozitia. Gandul campaniei sta chiar in aceasta ironie: femeile frumoase au dificultati in a fi acceptate social, povara pentru care e nevoie sa minimizeze, ascunda sau chiar sa-si ironizeze propriile calitati", explica Alina Buzatu (Head of Planning, Grey-G2 Romania).

Campania cuprinde un mix media ce include 10 canale TV, presa scrisa si online, social media si comunicare promotionala in farmacii.

"Femeile sunt un paradox pe tocuri cui: au un acut simt critic, dar sunt si extrem de empatice. Invidiem femeile care ne domina prin frumusete fizica, dar firea noastra sensibila ne someaza sa zambim pline de compasiune daca acestea intra brusc intr-o situatie vizibil neplacuta. In aceasta campanie, vedem totul din perspectiva unei femei ravasitor de frumoase, frumusete obtinuta prin folosirea produselor de ingrijire Ivatherm. De la 'zeita' la 'e un om ca noi toti ceilalti' poate fi un pas foarte mic, mai ales daca iti inventezi singura defecte", completeaza Oana Gheorghe (Senior Copywriter, Grey-G2 Romania).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0