Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Jacobs 3in1 se debaraseaza de promotiile-cliseu

Tags: jacobs, jacobs 3in1, promotie, clisee, superinvitatie fara clisee, cohnandjansen jwt

Desi marketingul si publicitatea ar trebuie sa fie debarasate total de clisee, se-ntampla sa nu poata scapa de ele. Iar unul dintre cazurile cele mai afectate de aceasta „maladie” sunt premiile din campaniile promotionale. Putine sunt brandurile care inoveaza pe aceasta tema si care ofera consumatorilor si altceva in afara de excursii la Roma, Atena ori Paris.
Din dorinta de a elibera promotiile de tiparul acelorasi „destinatii de vis”, Jacobs 3in1 si echipa CohnandJansen JWT au lansat o „Superinvitatie fara clisee!”. Este vorba despre o campanie care te invita sa castigi o destinatie de vacanta printr-o promotie scuturata de banalitati.
 
Ideea a pornit de la rezultatele unui search pe internet in urma caruia s-a constatat ca ofertele sau concursurile care premiaza participantii cu excursii prezinta aceleasi pachete cu aceleasi destinatii de cele mai multe ori comunicate sub aceeasi forma. Turnul Eiffel in Franta, Templul Olint din Grecia, Marele Canal din Venetia, Colosseum din Roma, turnul din Pisa in Italia sunt toate obiective turistice atat de expuse incat si-au cam pierdut stralucirea si forta de atractie.
 
Tragetul Jacobs 3in1 il constituie insa tinerii care isi doresc descopere lucruri, locuri si oameni noi si de aceea brandul le propune ceva diferit.
 
"Am plecat de la insight-ul ca tinerii se plictisesc foarte repede de cotidian, ei sunt in cautare de locuri noi, sunt aventurieri si isi doresc sa traiasca clipa intr-un mod cat mai special si cat mai diferit. Ei sunt principala sursa care genereaza lucruri noi si care cauta teritorii neexplorate si cauta sa impartaseasca momentele speciale cu prietenii lor, asa ca am venit aici in intampinarea lor cu o promotie care sparge bariera cliseelor si care indrazneste sa ii invite pe acestia sa descopere o experienta si nu o simpla destinatie", spun creativii de la CohnandJansen JWT.
 
Premiile campaniei s-au transformat astfel intr-o provocare adresata consumatorilor, provocarea de cauta si identifica neobisnuitul in obisnuit.

„Ii premiem cu cele mai obisnuite locuri de vizitat, tocmai din dorinta de a le pune imaginatia la incercare, sa gaseasca neobisnuitul in obisnuit. Acesta exista, ei trebuie doar sa il descopere, iar noi ii ajutam sa faca asta. De aici a reiesit conceptul creativ si mesajul campaniei “Castiga calatorii fara clisee” si asta pentru ca tinerii vor experiente pe care sa le laude atunci cand ajung acasa la prietenii lor”, adauga reprezentantii agentiei.

Pe site-ul promotional participantii pot ajuta la crearea hartii cu destinatii interesante de vizitat, dincolo de ghidurile turistice. Cu ajutorul unui pin ei pot alege un loc intr-un oras european si pot adauga o descriere prin care sa povesteasca de ce este acel loc special pentru ei si de ce merita vizitat. Efortul lor este recompensat cu premii instant zilnice, premii garantate saptamanal, premii saptamanale oferite prin tragere la sorti si, desigur, marele premiu.

Campania promotionala ,,Superinvitatie fara clisee!'' se desfasoara in perioada 20 aprilie - 20 iunie 2012, avand o ampla sustinere in TV, radio, online, indoor, BTL.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016