Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Kandia s-a rebranduit

Tags: kandia, ciocolata kandia, rebranding kandia, ambalaj kandia, brandtailors

Are acusi un deceniu de existenta, vreme in care s-a tot straduit sa mai coloreze si sa mai indulceasca vietile celor carora le facea sugubat cu ochiul de pe raft. Asocierea cu celebra fabrica romaneasca de ciocolata, al carei nume il poarta, i-a adus usor succesul pe piata autohtona, insa ca sa il mentina stie ca are nevoie de mai mult. Asa incat, a decis ca vreme de haine si logo noi.
Ciocolata Kandia tocmai ce-a trecut printr-un proces de rebranding de pe urma caruia s-a ales cu o noua identitate de brand si cu un nou ambalaj.

Plecand de la valorile de baza ale marcii – traditia, autenticitatea si calitatea – agentia BrandTailors a construit pentru Kandia o identitate vizuala diferita fata de cele existente pe piata si eliberata de cliseele atribuite in mod curent categoriei.  

Astfel, noua sa indentitate evidentiaza acea particularitate unica si definitorie pentru piata produselor de ciocolată – puritatea si abundenta ingredientului de baza, cacaoa, si placerea atribuita gustului acestuia.



In ceea ce priveste ambalajul, s-a mers din nou pe o abordare distincta, optandu-se pentru culorile tari si formele fluide, pe imagini graitoare si apetisante, in fata carora consumatorul sa cedeze cu usurinta.  

"Proiectul Kandia este purtatorul unei valori emotionale deosebite pentru BrandTailors. Crescut ‚din fasa’, inca din 2004, a beneficiat, cu sprijinul companiei noastre, de un avant considerabil atat in piata cat si in inimile consumatorilor, astfel incat sa ii urmeze, cu certitudine, o ascensiune fulminanta si care sa confirme, definitiv, caracterul ‚evergreen’ si notorietatea neegalata a Kandia, de peste 120 de ani pe piata produselor de ciocolata din Romania", spune Andreea Florea (Brand Strategy Coordinator, BrandTailors).



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Timisoreanu' 20-Mar-2012 13:41:01
"Asocierea cu celebra fabrica romaneasca de ciocolata, al carei nume il poarta, i-a adus usor succesul pe piata autohtona..."
Pacat ca nu spuneti nimic despre "beneficiile" pe care le are firma Kandia din Timisoara in urma acestei asocieri. Va spun eu: fabrica nu mai exista, cladirile sun in ruina (noroc ca si strada este in lucru de un an de zile si va mai dura cel putin inca un an - meritul primarului- mai mare rusinea), oamenii au fost pusi pe liber de cativa ani buni. Interesul a fos sa elimine un posibil concurent de pe piata si sa puna mana pe brend. Au reusit.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016