Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

La produse noi, design nou: Cocoon semneaza packaging-ul pentru gama de sapunuri Gerovital Pure

Tags: farmec, sapun farmec, gerovital pure, sapun spuma gerovital, cocoon bucharest

Brand cu renume si cu o istorie indelungata, Farmec nu doar ca a supravietuit comunismului si capitalismului deopotriva, dar chiar se dezvolta frumos pe niste vremuri nu tocmai propice.
De fapt, pe astfel de vremuri, compania romaneasca si-a diversificat gama de produse, adaugand acesteia patru tipuri de sapun lichid al caror design de ambalaj poarta semnatura Cocoon Bucharest.

"Suntem deja la a 6-a colaborare cu Farmec  in ce priveste realizarea unei game noi de cosmetice, iar rezultatele pozitive din trecut ne-au recomandat. In urma succesului avut cu lansarea gamei Gerovital H3 Evolution, a re-designului gamelor Gerovital Plant si Gerovital Sun, a fost firesc sa venim cu propuneri creative si pentru noua gama de sapunuri spuma. In cazul Gerovital Pure ne-am bucurat de oportunitatea de a lucra pentru o extensie de brand complet noua. Aceasta este prima gama de sapunuri spuma fara parabeni din Romania si consideram ca utilitatea dar si formula inovativa cu ingrediente naturale vor contribui la succesul in piata al acestor produse", spune Simona Straut (Managing Director, Cocoon Group Bucharest).

Conceptul creativ vine in completarea celui folosit pentru gama Gerovital Plant aducand insa ca element de noutate  scutul de protectie ce invaluie logoul si care isi schimba culoarea in functie de ingredientul de baza din fiecare dintre cele patru tipuri de sapun ale gamei.

Astfel, designul este menit sa exprime beneficiile aduse de cele patru produse: protectia si hidratarea (Glycerin), curatare usoara si catifelare (Nature), efectul calmant emolient (Sensitive), efectul antibacterian (Antibacterian).

Pozitionarea gamei Gerovital Pure este in segmentul de pret mediu-superior adresandu-se in primul rand unui target tanar, din mediul urban, care cumpara in mod frecvent sapun lichid.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0