Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lamaia in bere este placere: Bergenbier relanseaza Fresh Lemon

Tags: bergenbier, bergenbier fresh lemon, bere cu lamaie, lansare fresh lemon

Pe piata romaneasca se da o adevarata batalie pentru suprematia asupra segmentului berii cu arome. Aproape fiecare brand si-a creat propriul sortiment cu lamaie, iar dupa aparitia Ciuc Radler – poate una dintre cele mai reusite – s-ar fi zis ca nu mai e loc de altceva. Si totusi Bergenbier nu s-a lasat pe o ureche, asa ca a relansat combinatia racoritoare de bere cu lamaie.
Daca anul trecut s-a numit Bergenbier Fresh, anul acesta a fost botezata Bergenbier Fresh Lemon, sublinind astfel sucul natural de lamaie din compozitie. Sortimentul beneficiaza de un gust mai racoritor, precum si de un nou design al ambalajului. Schimbarile vin sa pozitioneze produsul ca bautura potrivita pentru relaxare si distractie atunci cand o bere simpla este prea mult, iar un suc nu e suficient de relaxant..
 
Noul produs contine doar 1.9% alcool (exact concentratia existenta si in Ciuc Radler) si este disponibil la raft, in varianta sticla returnabila de 0.5 l si doza de aluminiu la 0.5 l.
                                
 
Campania de relansare se desfasoara sub sloganul "Un party fara Fresh Lemon e ca vara fara mare" si a debutat pe TV in primul weekend din iulie. In perioada urmatoare, atat in Bucuresti cat si pe litoral, zeci de panouri stradale precum si 19 autobuze si microbuze depe rutele Constanta-Mamaia si Mangalia-Olimp vor face cunoscut noul sortiment.
 
De asemenea, Bergenbier Fresh Lemon va fi foarte activ si in online, beneficiind de aplicatii interactive in Social Media.
 
Lansarea este sustinuta si prin actiuni de sampling: 200.000 de persoane din toata tara vor testa noul produs ce le va fi oferit de promoterii Bergenbier fie pe litoral, la strand sau piscina, fie in magazinele mari din majoritatea oraselor.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0