Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Legea audiovizualului: Noi restrictii publicitare

Tags: legea audiovizualului, publicitate, restrictii

Guvernul Romaniei a modificat printr-o ordonanta de urgenta Legea audiovizualului, aducand mai multe modificari care afecteaza intr-o masura sau alta piata de publicitate locala.
Asfel, noua lege limiteaza la cinci numarul spoturilor publicitare si de teleshopping izolate pe care le poate difuza zilnic un post de televiziune si stabileste ca publicitatea la bauturi spirtoase poate fi difuzata numai in intervalul orar 23.00 - 6.00, informeaza Mediafax

De asemenea, actul normativ stabileste ca radiodifuzorii pot difuza in timpul transmisiunilor sportive minispoturi de publicitate, cu respectarea simultana a urmatoarelor conditii: durata minispotului sa nu depaseasca 10 secunde; sa fie maximum trei minispoturi pe repriza, respectiv maximum sase minispoturi pe transmisiune sportiva in cazul competitiilor care nu presupun organizarea acestora pe reprize; sa fie inserate in momentele de intrerupere naturala a jocului; sa fie insotite pe toata durata difuzarii de un marcaj cat mai vizibil, constand in majuscula “P” incadrata intr-un cerc cu suprafata transparenta, avand dimensiunile stabilite prin reglementari ale Consiliului.

Prin aceeasi OUG, beneficiarii finali ai publicitatii televizate sunt definiti ca fiind "persoanele juridice publice sau private sau persoanele fizice a caror activitate comerciala, ramura de activitate, meserie ori profesie sunt promovate prin mesajul publicitar difuzat in cadrul publicitatii televizate, pentru a promova fumizarea de bunuri si servicii, inclusiv bunuri imobiliare, drepturi si obligatii".

Ordonanta a provocat reactii critice din partea International Advertising Association Romania (IAA Romania) si a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania.

1IAA Romania considera ca actul normativ "este de natura sa afecteze in mod negativ functionarea normala si competitiva a industriei demarketing, media si comunicare", cerand Guvernului consultari pe acest document.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0