Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Leo Burnett semneaza noua campanie a Muzeului Grigore Antipa dedicata persoanelor cu dizabilitati

Tags: muzeu. grigore antipa, campanie, leo burnett, persoane cu dizabilitati

La un an de la inaugurare, cel mai modern muzeu din Romania si-a deschis portile inclusiv pentru persoanele cu dizabilitati, evenimentul fiind marcat printr-o campanie semnata de Leo Burnett.
Campania este menita sa promoveze proiectul "Muzeul Tuturor", dezvoltat de Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa", proiect ce si-a propus sa faciliteze accesul persoanelor cu dizabilitati la patrimoniul cultural al muzeului.
 
Sub sloganul „Pentru unii, Muzeul Antipa se deschide acum pentru prima oara", campania, care a debutat pe 1 octombrie cu un eveniment la care a fost reeditata deschiderea muzeului de acum 100 de ani.
 
"Pentru multi dintre noi, Muzeul Antipa este o prezenta atat de familiara si pare greu de imaginat ca pana astazi alti oameni pur si simplu nu au avut acces la colectiile muzeului. Asa ca ni s-a parut firesc sa anuntam ca, odata cu dotarile create special pentru persoanele cu dizabilitati, e ca si cand muzeul s-ar deschide pentru prima oara pentru ei", spune Irina Becher (Copywriter, Leo Burnett).
 
In cadrul proiectului "Muzeul Tuturor", Grigore Antipa a introdus 20 de basoreliefuri in Braille create de artisti plastici si covoare tactile. De asemenea, muzeul a adus ghiduri ale muzeului in Braille care ii vor ajuta pe cei nevazatori, ghizi instruiti in limbajul mimico-gestual care ii vor insoti pe cei cu deficiente de auz, iar pentru cei cu dizabilitati locomotorii s-au instalat rampe exterioare si interioare.
 
"Compania Leo Burnett este partenerul nostru de traditie, care a sprijinit intotdeauna Muzeul Antipa prin campanii de publicitate pro bono, multe premiate la festivalurile din domeniu. Inca o data, campania creata de Leo Burnett a sustinut ideile proiectului initiat de Muzeul Antipa, comunicand mesajul dorit catre toate categoriile de public", adauga Diana Ion (coordonatorul proiectului in cadrul Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa).




Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0