Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mai putin continut cu un scop mai mare. E posibil?

Tags: management si marketing, promovare, marketing, continut, eforturi marketing, strategie

Scriem mai putin si tintim mai sus. E bine sa aplicam aceasta strategie? Specialistii spun ca efectul va avea mult mai mult impact. In ziua de azi, intr-o lume invadata de un infinit al informatiei, ceea ce cream risca sa se piarda printre ceea ce exista deja.
Continutul de marketing s-a adaptat insa si continua sa se modifice in continuare, in functie de schimbarile care se petrec in ce priveste comportamentul potentialilor cumparatori. In locul materialelor traditionale de promovare, avem astazi advertoriale, e-book-uri, clipuri video, grafice si asa mai departe.

Ce inseamna sa cream insa mai mult continut? Inseamna sa-l agresam pe client cu inca o serie de valuri de informatii care nu vor face decat sa-l irite si mai tare. De unde sa mai aleaga si cum sa isi faca timp pentru companiile care ii ofera o cantitate uriasa de informatie pe care, de cele mai multe ori, nici macar nu a cerut-o?

Titlurile pompoase cu un continut slab nu vor face decat sa ii atraga pe vizitatori pe site pret de o fractiune de secunda, cu promisiunea ca nu vor mai reveni niciodata. Cu cat cream mai mult continut, cu atat inseamna ca facem rabat la calitate

In schimb, ar trebui sa investim mult mai mult timp in continut de calitate. In primul rand, va trebui sa stabilim obiective clare. Ce ne dorim sa obtinem de pe urma acestui continut? Cum vrem sa ne ajute produsul in promovare? Cand e data-limita pentru obiectivul nostru? Doar cu un astfel de plan vom reusi sa ne canalizam mult mai bine eforturile de promovare prin continut.

Strategia va fi impartita in pasi mai mici, in functie de cat de mare e perioada disponibila pana la termenul-limita al obiectivului nostru. Intr-o luna decidem sa marim promovarea cu 10%, in alta luna aplicam inca o strategie si tot asa pana ne apropiem de momentul in care tragem linie si analizam in ce mod eforturile noastre ne-au adus rezultatele scontate.

Planificarea si o investitie de timp si energie sunt cheia intr-o astfel de situatie. Mai putin inseamna mult mai mult!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016