Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Maidanezii, vedetele noii reclame a Politiei Rutiere

Tags: maidanezi, trecere de pietoni, campanie politia rutiera, next advertising

Duse si apuse sunt vremurile cand educatia rutiera se facea exclusiv cu ajutorul cartoanelor colorate, a jocurilor si a explicatiilor candide, dar spuse apasat de "domnu' politist". In vremurile de azi, Politia Rutiera vorbeste prin reclame direct la televizor. Si nu o face rau deloc.
Cu ajutorul creativ al celor de la Next Advertising, Politia Rutiera a lansat o campanie de responsabilizare si atentionare a pietonilor cu privire la riscurile nerespectarii regulilor de circulatie.

Sub indemnul „Traversati prin locurile marcate”, campania cuprinde un spot TV ce are ca protagonisti cativa caini maidanezi foarte rigurosi in respectarea regulilor de circulatie.

„Unii caini de pe strada sunt atat de bine adaptati la viata in oras, incat ar trebui sa invatam de la ei ca numai respectand regulile vom supravietui. Una dintre aceste reguli de baza se refera la traversarea strazii prin locurile marcate. Pana si cainii stiu acest lucru. Iar daca ei pot, toata lumea poate”, spun creativii de la Next Advertising.

„Toate personajele si imaginile sunt reale. Nimic nu este trucat, scenele s-au filmat exact asa cum au fost pandite si/sau surprinse cu telefoanele mobile. Dincolo de bucuria de a face un spot cu “actori” atat de cuminti si haiosi, statistica pe care incearca s-o imbunatateasca aceasta campanie este cat se poate de serioasa: principala cauza a accidentelor din spatiul urban este traversarea neregulamentara a pietonilor, iar peste jumatate din cei care mor in accidentele rutiere sunt pietoni”, spune Semida Duriga (Group Creative Director, Next Advertising).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0