Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marea Britanie a abolit interdictia reclamelor la tigari

Tags: e-lites, reclame tigari, tigari electronice

Dupa 5 decenii in care nu au mai vazut lumina televizorului, reclamele la tigari revin pe micile ecrane. Se intampla in Marea Britanie, acolo unde brandul E-Lites aduce produsele din tutun inapoi pe TV. Nu este vorba insa despre tigari obisnuite, ci despre cele electronice.
Brandul E-Lites isi va promova tigarile electronice prin intermediul unui spot de 30 de secunde ce va debuta pe televiziunile britanice in prime-time.  Sub sloganul „You don’t know what you’re missing”, reclama creata de McCann Birmingham va prezenta in premiera consumatorilor conceptul de tigara electronica.  

Clipul publicitar prezinta un tata care se furiseaza afara pentru a fuma o tigara in timpul unei petreceri de familie, ratand astfel primi pasi ai copilului sau. La intrebarea sa „What have I missed?” i se raspunde vizual cu sloganul de brand: „E-Lites: You don’t know what you’re missing”.

Bradul si echipa de creatie a McCann au petrecut 14 luni lucrand indeaproape cu Clearcast, autoritatea britanica ce aproba reclamele TV, pentru a obtine „binecuvantarea” de difuzare a spotului. Si a obtinut-o in cele din urma, intrucat reclama nu ilustreaza pe nimeni fumand. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0