Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

McDonald's lanseaza Angry Birds in China

Tags: mcdonald's, angry birds, china, campanie, prastie angry birds

Si il lanseaza la propriu, folosindu-si celebrele arce galbene pe post de catapulta. Se intampla in China, acolo unde brandul a incheiat un parteneriat cu Rovio, creatorul popularului joc Angry Birds.
Astfel, clientii McDonald’s pot beneficia in mod gratuit de niveluri si puteri suplimentare in cadrul jocului atunci cand viziteaza unul dintre restaurantele brandului.



Menita sa creasca deopotriva numarul de clienti ai McDonald’s si numarul de jucatori ai Angry Birds, campania de promovare a fost realizata de TBWA Shanghai si prezinta razboiul dintre pasari si porci, razboi declansat in momentul in care acestia din urma au furat unui client burger-ul McDonald’s.



Pe langa promovarea in-store, online si outdoor, lantul fast-food le solicita clientilor sa voteze in care dintre locatiile sale sa construiasca o prastie uriasa (una dintre armele cheie din cadrul jocului) menita sa protejeze produsele McDonald’s de porci.

„Atat McDonald’s cat si Rovio sunt branduri foarte focusate pe clientii lor, mereu dornici sa le ofere acestora experiente din ce in ce mai bune si tocmai acest lucru le-a adus impreuna. Campania a mai redus practic prapastia dintre lumea reala si cea digitala”, spune Paul Chen, managerul Rovio China.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0