Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

McDonalds ofera 35.000 dolari intr-o campanie de crowdsoursing

Tags: mcdonald's, campanie, crowdsourcing, mcbite, idei

Cand se afla in pana de idei sau doar vor sa se asigure ca produsele sunt pe placul clientilor, brandurile suscita inteligenta si creativitatea acestora, oferindu-le sansa de a contribui la crearea lor. Asa a facut si McDonald’s care tocmai a lansat o campanie de crowdsoursing.
Crowdsourcing-ul se foloseste de intelepciunea si creativitatea multimii pentru a crea sau recrea un brand, un produs, o campanie publicitara.

In cazul McDonald’s, crowdsourcing-ul este ocazionat de lansarea pe piata a unui nou produs, respectiv McBites. Pentru promovarea sa, lantul fast-food s-a gandit la o campanie online care sa cuprinda 10 filmulete, iar pentru realizarea lor acesta s-a indreptat catre proprii fani.

Si cum nimic nu este gratuit, McDonald’s a decis sa puna la bataie suma de 35.000 dolari pentru trimiterea unor idei de clipuri video nu mai lungi de 30 de secunde. Persoana care va veni cu cea mai buna si ingenioasa idee va primi 15.000 dolari, in vreme ce restul sumei va fi impartita celorlalti castigatori. Ideile vor fi transformate in 10 filmulete care vor fi postate pe website-ul McDonald’s in luna ianuarie, atunci cand va avea loc lansarea produsului McBites.

McBites se vrea a fi un snack din carne de pui, suficient de mic si ambalat special pentru a incapea in suportul de pahare al masinilor. Aceasta este practic caracteristica esentiala a produslui, care merge pe ideea „on the go”, idee ce trebuie sa se regaseasca in clipurile de promovare.

Prima faza a campaniei, cea de trimitere a ideilor, va dura o saptamana, dupa care McDonald’s impreuna cu Tongal, o firma specializata in crowdsourcing, va realiza selectia ideilor. Cele mai bune vor fi premiate si vor intra in istoria Mcdonald’s.   

Intre toate campaniile de crowdsourcing, cea mai memorabila ramane insa cea a PepsiCo cunoscuta sub numele de Crash the Super Bowl. Concursul le solicita fanilor sa creeze reclame pentru produsele companiei, reclame ce sunt apoi difuzate in cadrul celebrului Super Bowl, un eveniment sportiv cu o audienta uriasa.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0