Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

McDonalds se pregateste pentru Olimpiada

Tags: mcdonald's, jocuri olimpice, campanie, we all make the games, restaurant parc olimpic

Ca sponsor oficial al Jocurilor Olimpice de la Londra, McDonald’s impreuna cu agentia Leo Burnett au pus la cale o campanie de anvergura dedicata amplei competitii sportive. Au botezat-o „We All Make The Games”.
Incepand cu numele si continuand cu printurile, reclamele TV si cele cateva elemente de marketing de guerrilla, campania este focusata pe oameni si pe momentele cele mai importante din cadrul Jocurilor.   
 
Campania se va folosi de un design de tip mozaic care va ilustra mii de portrete ce formeaza imagini compozite ale clientilor si angajatilor McDonald’s, precum si ale unor fermieri britanici care aprovizioneaza resturantele companiei cu produsele lor.
 
„Campania We All Make The Games va surprinde in timp real emotiile oamenilor, fazele hazlii si intamplarile de la Jocurile Olimpice. Speram ca astfel sa devenim un barometru al starii de spirit a natiunii din timpul Olimpiadei”, spune vice-presedintele McDonald’s pe Marea Britanie.
 
In asteptarea marelui eveniment, lantul fast-food a introdus deja o noua uniforma in restaurantele sale, realizata din materiale reciclabile.

 
Compania se va folosi de asemenea de deja celebrul restaurant pe care l-a construit in Parcul Olimpic pentru a gazdui povesti britanice tematice si pentru a-si promova produsele.
 

McDonald’s va cheltui in total 10 milioane de lire sterline pe acesta campanie, care va rula timp de 10 saptamani. Lansarea va avea loc cu cateva zile inainte de startul de pe 27 iulie al Olimpiadei.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0