Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mesajul brandului tau depinde de clienti. Fa alegerea potrivita!

Tags: management si marketing, promisiunea brandului, companie, social media, clientul ideal

Poate ca multe sintagme ne vor incanta peste masura. O sa le sune bine si prietenilor, si familiei. O sa testam si pe necunoscuti. O sa testam si pe clienti. Si o sa ne dam seama ca intre ceea ce percepem noi si ce percepem ei cand privim produsul exista o diferenta destul de mare. O diferenta pe care va trebui sa o reducem prin mesajul brandului.



Mai intai, este important sa aflam care este perspectiva clientului. Ce conteaza pentru ei? Ii chestionam, le luam interviuri, ii observam in social media. Trebuie sa stim care sunt cuvintele cheie pentru clientul nostru ideal.

In al doilea rand, sa nu uitam de perspectiva interna. Pentru ca promisiunea brandului sa fie eficienta, aceasta trebuie sa fie adevarat. De ce e produsul tau unic? Unde apare valoarea? Discuta cu oamenii din cadrul companiei. Ca leader, care e viziunea ta? Ce e unic in procesul de manufacturare?

Trebuie sa descoperim, asadar, care sunt punctele comune intre ceea ce percep clientii si ceea ce percepem noi cand ne gandim la produs. In plus, nu trebuie sa uitam ca afacerea noastra va creste in viitor asa ca mesajul trebuie sa descrie si sa includa ideea de miscare, de dezvoltare, de o directie anume.

Indiferent de afacere, mesajul trebuie sa treaca prin aceste etape pentru a ne asigura ca ceea ce promovam nu ajunge la destinatari tocmai din cauza unei idei pe care noi am formulat-o gresit.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0