Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Miscare gresita pentru General Motors? Compania isi retrage reclamele de pe Facebook

Tags: general motors, promovare facebook, actiuni facebook, piata actiuni, advertising, publicitate

Cu doar cateva zile inainte ca Facebook sa organizeze prima vanzare de actiuni la bursa, fapt care ar putea cota compania la peste 100 miliarde de dolari, una dintre companiile care isi facea publicitate masiva pe Facebook a decis sa isi retraga toate reclamele.

General Motors, cel de-al treilea mare advertiser in Statele Unite, a decis sa puna capat promovarii prin intermediul retelei de socializare, promovare care valora circa 10 milioane de dolari pe an.

Purtatorul de cuvant al companiei, Tom Henderson, a declarat ca nu este un lucru neobisnuit pentru General Motors sa testeze si alte resurse care i-ar putea promova in online, mai ales intr-un moment in care acest context digital se dezvolta si aduce noi tehnologii digitale in fiecare clipa.

Pentru Facebook, pierderea a 10 milioane de dolari anual din publicitate nu reprezinta un dezastru financiar, insa umbreste putin intrarea pe piata de actiuni a companiei, cu doar cateva inainte de marele eveniment. Chiar si asa, investitorii se asteapta ca din ce in ce mai multi advertiseri sa fie atrasi de reteaua de socializare si sunt astfel dispusi sa investeasca in continuare in promovare.

Cu toate acestea, desi advertisingul pe Facebook a crescut considerabil, castigurile raman foarte mici in comparatie cu sumele pe care le castiga Google din publicitate.

Mai multi analisti sunt de parere ca decizia de retragere venita din partea companiei General Motors va face ca alte companii sa isi analizeze mai bine investitiile facute in promovarea pe Facebook si, cine stie, chiar sa isi regandeasca planul de social media.

Retragerea General Motors ar putea face ca si alte companii sa isi dea seama ca rezultatele pe Facebook atunci cand vine vorba de promovare nu sunt neaparat cele mai bune. General Motors a inceput sa isi faca publicitate pe Facebook inca din 2008. Compania isi va pastra in cadrul retelei doar paginile gratuite create pentru brand.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0