Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nescafe invita la joaca in Lumea cafelei

Tags: nescafe, lumea cafelei, joc nescafe, plantatie cafea

Nescafe, in parteneriat cu site-ul Eva.ro, desfasoara cea de-a doua editie a campaniei virtuale Lumea Cafelei, in care participantii sunt provocati sa isi dezvolte propria afacere in industria cafelei, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR.
Dupa succesul primei editii, platforma online vine cu noi optiuni astfel incat utilizatorii au propriul oras virtual ce include plantatia de cafea, fabrica, centrul de sanatate si cafeneaua, acesta fiind spatiul de joaca al participantilor.
 
Interactiv si educativ in egala masura, jocul le arata utilizatorilor cum se produce cafeaua solubila 100% naturala, provocarea fiind aceea de a vinde cat mai multe cafele. Ajutorul specialistilor virtuali, intrebarile la care participantii pot raspunde, invitarea prietenilor pentru a accesa orasul propriu, toate le aduc utilizatorilor puncte in plus si mai multe sanse de castig.



„Baza cunoasterii umane este jocul: prin el intelegem lumea exterioara si incepem sa relationam social. Termenul „gamification” rezuma ceea ce e-marketerii au inceput sa inteleaga odata cu startul erei social: un mesaj delicat de brand poate fi transmis insesizabil intr-un context apropiat de utilizator, de joc, permitandu-i o adoptie rapida. Una e sa transmiti unui consumator reticent un mesaj direct despre naturaletea produselor tale si cu totul altfel esti perceput cand, zi de zi, lasi consumatorul sa se relaxeze parcurgand drumul cafelei de la plantare pana intr-o cana fierbinte, repetand fiecare etapa a procesului de productie. Pentru a facilita interactiunea (si folosirea uneltelor virale, de sharing) s-a mizat pe un canal predispus acesteia: o comunitate de femei, cea mai mare din Romania, cea a site-ului partener eva.ro”, explica Octavian Matei (Digital Communication Manager Zenith Romania).

Proiectul Lumea Cafelei a fost dezvoltat de Nescafe in parteneriat cu Zenith Romania si www.eva.ro.
 
Campania online se desfasoara in perioada 6 noiembrie 2012 – 31 ianuarie 2013, iar la doar o luna si jumatate de la lansare a inregistrat deja peste 23.800 de participanti.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0