Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nescafe vrea sa dea gustul potrivit diminetilor tale

Tags: nescafe, nescafe brasero, cafea, campanie, gustul diminetilor frumoase

Ce gust poate avea dimineata? Fin, amarui sau echilibrat. Asta pare sa ne spuna brandul Nescafe, care a lansat trei noi sortimente de cafea si o companie menita sa le promoveze pe toate la un loc.
Se numeste „Gustul diminetilor frumoase” si cuprinde deopotriva componente ATL, BTL, dar si actiuni in social media. Campania a fost realizata in colaborare cu Graffiti PR si Zenith Media pentru promovarea noii game Nescafe Brasero care cuprinde sortimentele Mild, Original si Strong.

Cele trei sortimente de cafea targeteaza consumatorii in functie de principalele tipologii si preferinte de gust ale consumatorilor de cafea din Romania, stabilite in urma unui studiu realizat de companie. Asa se face ca Nescafe Brasero Mild se adreseaza in principal  consumatorilor care prefera cafeaua macinata cu un gust mai fin si o aroma intensa, Nescafe Brasero Strong este pentru cei care prefera gustul puternic, mai amarui, iar Nescafe Brasero Original are drept target consumatorii care agreeaza gustul si aroma echilibrate.



"Faptul ca dezvoltarea noii game NESCAFE Brasero are la baza un insight foarte bun – fiecare om are un ritual propriu de trezire si 'conectare la realitate' – ne-a facut misiunea destul de usoara. Noi am ales sa ilustram fiecare tip de ritual in conexiune cu unul dintre cele trei produse ale gamei. E una dintre ocaziile fericite in care produsele isi fac treaba atat de bine, incat noi trebuie doar sa ne tinem de brief-ul clientului", spune Alexandru Dumitrescu, Deputy Creative Director la McCann Erickson.

Iata si spotul campaniei. Voua cum vi se pare?
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 15-Feb-2012 21:20:04
Una din multele bauturi inutile , ba chiar daunatoare corpului uman . Dar nu trebuie sa traiasca din afacerea asta niste indivizi josnici.....?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0