Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

New in town, conceptul de lansare a 5 noi produse Hochland

Tags: hochland, branza proaspata, pastel, agentie pastel, new in town, cottage cheese

Hochland a imbogatit segmentul de branza proaspata cu cinci noi produse, iar pentru a le face intrarea asa cum se cuvine pe piata romaneasca a apelat la ajutorul agentiei pastel, care a realizat conceptul creativ, materialele pentru in-store si evenimentul de lansare pentru publicul intern.
Conceptul creativ a avut ca sursa de inspiratie exact caracteristicile si beneficiile noilor produse, respectiv Branza de vaci, Branza de vaci dietetica, Branza Fagaras, Cottage Cheese si Cottage Cheese Light. Astfel, principalul beneficiu evidentiat a fost viteza, produsul fiind usor de consumat si rapid in diversele situatii ale unei zile.
 
De aici si mesajul campaniei “Branzica proaspata te urmeaza oriunde ziua te ghideaza”, un mesaj focusat pe produs, cu o adresare directa, personala si cu un ton jucaus, dat de rima.



Forta interna de vanzari a fost prima categorie de public care a aflat despre noile produse Hochland. Peste 150 de persoane au participat la un evenimentul interactiv, organizat de pastel sub forma unei Adunari Generale a Orasului Hochland. Adunarea cuprinde Constructori - Marketing, Politisti - Sales, Aviatori – Supply Chain, Doctori – Trade Marketing si, bineinteles, Primarul – Director de vanzari. Obiectivul lor a fost identificarea necunoscutilor care au aparut in oras, respectiv cele 5 tipuri de branzica proaspata Hochland. Spatiul a fost decorat cu elemente specifice unui oras: indicatoare, semne de circulatie, cladiri, parc, gradinita, birou etc.



“Conceptul evenimentului a fost neasteptat si jovial: New in Town. Astfel, focusandu-ne pe caracteristicile produsului, ne-am asigurat ca echipa cunoaste noua gama si caracteristicile sale, intelegandu-i pozitionarea si directia de comunicare. Produsele au fost expuse pe macheta unui orasel, pe care chiar noi, in agentie, am creat-o, lipind piesele cu penseta”, spune Ioana Mucenic (Visionary managing partner pastel).

Pentru promovarea in-store a noilor produse Hochland a fost realizata o gama larga de materiale: postere, shelf-liners, shelf-stoppers, wobblers, flyere si branding pentru frigidere. Acestea au ajuns in marile magazine din cele mai importante orase ale tarii, convingandu-i pe consumatori sa incerce noile produse Hochland.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0