Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noua abordare Beciul Domnesc sau cum sa nu ratezi niciun moment aparte

Tags: vin beciul domnesc, reclama beciul domnesc, reclama propaganda

De regula consumator de bere, publicul tanar e mai greu de convins sa renunte la bautura sa preferata in favoarea vinului. Asa ca, pentru a-i atrage, brandul Beciul Domnesc a avut nevoie de o reimprospatare a identitatii si valorilor sale.
Reimprospatarea s-a realizat printr-o campanie de comunicare integrata cu sloganul "Beciul Domnesc, un vin pentru momente aparte". Semnata de agentia Propaganda, campania se desfasoara in perioada 16 noiembrie 2012 - 7 ianuarie 2013 si are declinari TV, radio, online si in-door in cladiri de birouri.



Ideea de la care a pornit campania este aceea ca achizitia unei sticle de vin coincide cu un moment special - o cina romantica, o petrecere cu colegii sau o seara intima. De aceea, de fiecare data cand se ezita achizitia unei sticle de Beciul Domnesc, se rateaza si momentul special pe care il aduce aceasta.



"Pentru a deveni lideri in segmentul premium de vin imbuteliat alb si rosu, ne-am propus sa reimprospatam identitatea Beciului Domnesc, un vin distins, sobru, nobil. Prin aceasta noua campanie de imagine propusa de Propaganda, ne dorim sa completam personalitatea brandului Beciul Domnesc, construind o imagine calda care vorbeste despre momente aparte in compania celor dragi", spune Simona Hancu (Director de Marketing, Vincon Romania).


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0