Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noua campania Apple impotriva Galaxy S4

Tags: marketing, apple, iphone, sansung galaxy s4, publicitate, oameni

La doar cateva zile dupa ce Samsung si-a anuntat lansarea varfului de lance, telefonul inteligent Galaxy S4, Apple ataca cu o campanie proprie, care evidentiaza motivele pentru care oamenii isi iubesc iPhone-urile, scrie Business Insider.
Pagina de web se cheama "Why-iPhone" (De ce iPhone, tr.n.) si vine la pachet cu o inovatie in publicitatea marca Apple: mutarea accentului pe oameni de pe carcateristicile produsului.

Samsung a adunat puncte bune, tocmai pentru ca se axeaza pe oameni. Si chiar si fostul responsabil cu publicitatea la Apple, Ken Segall, omul din spatele campaniei celebre "Think Different", crede ca Apple trebuie sa schimbe ceva in acest departament, sa vina cu ceva care sa se poate bate cu spoturile populare, cu mult umor, ale celor de la Samsung.

Samsung a facut tot ce i-a stat in putere pentru a rade de fanii Apple, angajand nume mari pentru asta: de la regizorul Tim Burton la actorii Seth Rogen si Paul Rudd.

Noua campanie iPhone pare sa nu aiba tot ce-i trebuie pentru a pune utilizatorul in centru, caci inca enumera o lista de carcateristici. Chiar daca o face intr-un mod subtil: "iPhone se simte consistent in mana si este perfect de pus in buzunar".

Samsung a vandut 212 milioane de telefoane inteligente in 2012, in comparatie cu cele 136 de bucati a la Apple. In al patrulea trimestru, Samsung a acoperit 31 % din vanzarile globale in acest sector, in timp ce Apple doar 23%.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0