Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nutline comunica pe gustul microbistilor

Tags: nutline, campanie, fotbal, ia-ma la meci, chio, saatchi saatchi, campionat european de fotbal

Ce merge cel mai bine cu fotbalul, in afara de bere? Semintele, desigur. Si pentru ca sunt atat de apreciate pe la noi, exista si un brand dedicat acestora, devenit foarte popular printre microbisti. Asa se face ca, pe intreaga durata a Campionatului European de Fotbal, brandul Nutline a decis sa desfasoare o campanie de comunicare cu specific. Lui i s-a alatura si Chio.
Sub sloganul „Ia-ma la meci”, campania este o creatie a agentiei Saatchi & Saatchi, adresata tuturor iubitorilor de fotbal si care promoveaza semintele si chipsurile nelipsite la vizionarea meciurilor.


Spoturile TV Nutline includ momente interactive realizate impreuna cu actorii Mihai Bobonete (cunoscut ca Bobo) si Catalin Neamtu (zis Neamtu), personaje deja consacrate in comunicarea Nutline.
 

 
Odata cu noua campanie, Intersnack anunta si doua produse noi pentru Nutline: pachetul XL de seminte negre si noile seminte pestrite cu gust de paprika.

Campania cuprinde si doua promotii care le ofera consumatorilor mai mult produs la acelasi pret, pentru meciurile cu prelungiri.
 
"Pentru noi, ca agentie de brand a lui Chio, a fost foarte ofertant sa comunicam cele doua branduri in conexiune cu evenimentul anului in materie de fotbal. Atat Chio, cat si Nutline au pozitionari bine intemeiate si diferentiate in piata de snacksuri sarate. Ne bucuram ca am avut ocazia sa continuam constructia, cu ocazia acestei campanii de comunicare, a imaginii celor doi parteneri ideali de luat la meci, nelipsiti la vizionarea celor mai asteptate meciuri ale anului", spune Carmen Barda (Group Account Director, Saatchi & Saatchi).
 

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

petru cel mare 27-Iun-2012 16:57:49
nu mi-am inchipuit ca reclamele astea de kkt sint facute de Saatchi & Saatchi. arata de parca ar fi filmate de de cumnatu' lu' bobo cu telefonul mobil pe scena caminului cultural de la fierbinti.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0