Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O campanie si un tel romanesc: Realizarea celei mai lungi scrisori catre Mos Craciun

Tags: mos craciun, scrisoare, campanie, liberty center, dorinte romani

Nu este un brand de anvergura internationala, insa si-a propus un tel ambitios de sarbatori, pe care se prea poate sa il atinga. Scrisoarea catre Mos Craciun, parte a campaniei derulate de Liberty Center, creste pe zi ce trece, nazuind sa devina cea mai lunga din lume.
La inceputul lunii decembrie centrul comercial Liberty Center a lansat campania „Eu cred in Mos Craciun”, un eveniment cu o miza inedita, aceea de a testa in ce masura romanii mai cred in personajul blajin si darnic. Astfel ca, pana pe data de 23 decembrie, toti cei care nu au incetat sa viseze sunt invitati sa-i scrie despre dorintele lor, contribuind astfel la ceea ce se vrea a fi cea mai lunga scrisoare adresata lui Mos Craciun.

Scrisoarea atinge in prezent peste 100 de metri si contine peste 1.500 de mesaje dintre cele mai inedite. La varianta scrisa de mana se adauga versiunea digitala, dezvoltata ca o aplicatie pe Facebook, unde aceasta a cumulat peste 7 metri.

Dupa cum lungimea scrisorii a depasit cu mult asteptarile, vestea campaniei a depasit cu mult granitele tarii, ajungand pana dincolo de Atlantic. Associated Press si Washington Post au relatat despre ineditul campaniei create de Tempo Creative Group pentru Liberty Center. 

„Scrisoarea catre Mos Craciun, pe care vizitatorii Liberty Center vor sa o transforme intr-un record – a tinut agenda presei, care a relatat cu interes repetat despre continutul sau: in timp ce copiii isi doresc lucruri simple, precum jucarii si dulciuri, lista de dorinte ale adultilor este variata, de la sanatate, fericire si noroc in dragoste, pana la masini scumpe, o vacanta de 365 de zile, o familie sau „un sot mai bun”, se arata intr-un comunicat a al companiei.

Daca evenimentul va desemna pana la urma un record la nivel international, campania „Eu cred in Mos Craciun” are toate sansele sa ramana in istorie evenimentelor de promovare.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0