Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O poveste de spus povesti de la Maggi

Tags: maggi, campanie, gatesti povesti de familie, reclama maggi 2012, mccann erickson

Se stie ca niciun brand nu poate cunoaste succesul, daca nu invata sa depene povesti despre sine si produsele sale. Maggi insa a regandit conceptul, asa incat cea mai recenta poveste a sa ne indeamna pe toti la istorisiri de familie din cotidianul molcom ori tumultos al fiecaruia.
Prin campania“MAGGI - Gatesti povesti de familie”, brandul isi propune sa ii reuneasca pe cei dragi la o masa de familie in care sa depene povestile de peste zi, sa gateasca si sa impartaseasca idei, ganduri si bucurii. Campania a luat nastere din dorinta de a pretui fiecare moment al prepararii mesei, alaturi de cei care conteaza.
 
“‹‹La masa nu se vorbeste››, se spunea in copilarie. Lucrurile s-au schimbat, din fericire, iar mesele de familie au devenit principalul moment in care impartasim idei, ganduri, entuziasm, bucuria de a povesti si de a gati. In prezent, la masa impartim mai mult decat mancare, impreuna ‹‹gatim›› povesti de familie. Maggi isi propune sa ii reuneasca pe cei dragi, facand mancarea mai gustoasa si mai usor de preparat, „asezonata” cu buna-dispozitie si intamplari haioase de peste zi”, explica Alina Constantin, Business Manager Maggi.

Campania a debutat pe 1 martie 2012 si este comunicata la nivel national prin spot TV, machete de presa, POSM-uri, promotii de consumatori, plasari suplimentare, activitati online si PR.
 
Agentia care s-a ocupat de partea de strategie si creatie este McCann Erickson.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016