Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O simfonie de oameni in noul spot Sensiblu

Tags: sensiblu, reclama sensiblu, o simfonie de oameni, campanie, saatchi&saatchi

Afara de brandul Catena, cu deja renumitul jingle "Farmacia inimii, Catena", putine campanii publicitare pentru lanturi de farmacii au acel ceva care le imprima definitiv in mintea consumatorului. Cea mai recenta dintre ele nu are insa un jingle memorabil, ci mai degraba trezeste niste emotii memorabile.
Este vorba despre noua noua campanie de imagine pentru lantul de farmacii Sensiblu, dezvoltata de agentia Saatchi & Saatchi, prin care brandul isi propune cresterea notorietatii si consolidarea pozitiei de lider pe piata de retail farmaceutic.
 
"Campania Sensiblu este una emotionala, care isi doreste sa se adreseze tuturor varstelor si claselor sociale, tuturor meseriilor si tipurilor de personalitati - pentru ca Sensiblu este o farmacie care are tot ce trebuie”, a declarat Cristina Iordanescu (Deputy Managing Director, Saatchi & Saatchi).
 
Campania, lansata la inceputul lunii octombrie, include o serie de spoturi TV – unul de 60 de secunde alte 5 de 25 de secunde - materiale disponibile in farmacii, o campanie radio si una online.

"Oameni diferiti, nevoi diferite. Dar exista o nevoie care ne apropie pe toti: aceea de sfaturi competente si produse pe masura. Noua campanie Sensiblu arata oameni in diferite momente din zi si din noapte, din cele mai variate categorii sociale, in farmaciile Sensiblu: ei interactioneaza cu personalul, cer sfaturi, cumpara, se consulta intre ei. Și, in final, pleaca multumiti de intreaga experienta. Rezultatul? O campanie de imagine care ilustreaza simultan tot ce ne desparte, tot ce ne apropie si faptul ca exista o farmacie Sensiblu pentru fiecare dintre noi", spune Dan Nicolescu (Marketing Director, Sensiblu).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0