Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Oamenii nu vorbesc suficient despre afacerea ta? Iata 5 solutii

Tags: buget, afacere, activitati, companie, marketing, clienti

Nu trebuie sa ne intindem intotdeauna bugetul pana la limita, mai ales atunci cand suntem la inceput si ne gestionam cu atentie fiecare banut.
Avem uneori posibilitatea de a-i face pe clientii nostri sau potentialii clienti de a vorbi despre afacerea noastra, de a ne recomanda prietenilor, de a ne ajuta sa crestem tocmai fiindca au incredere in produse si in brand.

Exista cateva metode eficiente prin care ne putem asigura ca aceste fenomen se produce.

1. Cere-le clientilor sau potentialilor clienti sa iti testeze produsul si sa spuna ulterior si altora despre experienta avuta. Acesta este un mod eficient de a obtine recomandari foarte bune.

2. Gaseste metode prin care sa ii faci pe clientii tai sa simta ca fac parte din companie. Fa-i sa se simta implicati, cere-le parerea si asculta ce au de spus. Impartaseste cu acestia evenimentele viitoare si ofera-le informatii legate de desfasurarea unor activitati din interiorul companiei.

3. Construieste un forum unde sa existe conversatii legate de produsele tale. Acest forum poate avea ca membri doar anumiti clienti ai companiei sau se poate desfasura sub forma unor petreceri private sponsorizate de companie.

4. Ofera clientilor ceva de valoare despre care sa vorbeasca si trateaza-i pe toti cu respect. Ofera de fiecare data calitate si fa un efort in ce priveste cunoasterea clientilor.

5. Pastreaza legatura cu clientii tai si fa-i sa simta ca sunt pe primul loc mai ales ca o afacere nu poate exista fara clientii sai. Ofera-le in timp util informatii cu privire la ofertele tale, fa reduceri clientilor fideli si demonstreaza ce inseamna acestia pentru brand.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0