Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

OOH-ul in 2013: Previziuni

Tags: piata ooh, publicitate ooh, previziuni 2013, outdoor

Dupa un an 2012 marcat de publicitatea politica, piata de OOH, cu tot ce cuprinde ea, de la panotaj stradal la reclame in lifturi, toalete, parcari ori sali de asteptare, va avea parte de incasari similare in 2013 sau va creste usor.
Potrivit opiniei celor trei mari jucatori de pe piata locala, citati de Wall-Street.ro, anul acesta OOH-ul se va stabiliza la nivelul anului trecut, cand a fost in jurul a 30 de milioane de euro.

„Majoritatea clientilor incearca sa isi maximizeze expunerea outdoor din punct de vedere al impactului si al acoperirii, punand accent pe optimizarea bugetului. Cuvantul care va caracteriza domeniul in 2013 este combativitate”, crede Bogdan Vasile, CEO Euromedia si Beta Cons.

Pe de alta parte, se asteapta o dezvoltare a segmentului de advertiseri locali, in detrimentul celor internationali. Totul pe fondul unei stabilizari a pietei.

„Daca in 2012 piata nu si-a revenit, chiar a inregistrat o scadere fata de 2011, in schimb in 2013 va fi mai bine. Probabil ca valoarea pietei nu va oscila, ne asteptam la aceleasi rezultate ca si in 2012”, spune Raluca Tonciu, CEO Getica.
 
Elementele principale ale lui 2013 vor fi reglementarea si disciplina, la care se dauga inovatia, este de parere René Rosenberg, CEO Affichage Romania.

„Domeniul outdoor ar trebui sa urmareasca tendinta din piata vestica, iar aceasta este de usoara crestere. Inovatie va fi cuvantul care va caracteriza segmentul de outdoor in 2013 in tarile vestice, in timp ce in Romania va fi reglementare”.



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0